۳۰۰هزار نفر از جمعیت کاشان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

۳۰۰هزار نفر از جمعیت کاشان تحت پوشش تامین اجتماعی هستندکاشان فردا – مدیر تامین اجتماعی کاشان اعلام کرد: ۳۰۰هزار نفر از جمعیت این شهرستان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

مدیر تامین اجتماعی کاشان گفت: ضریب پوشش بیمه در این شهرستان ۷۸ درصد است و از این نظر در جایگاه نخست کشور قرار داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن شبانی‌زاده با بیان اینکه کارفرمایان این شهرستان در شمار خوش‌حساب‌ترین کارفرمایان کشور هستند، اظهار کرد: شعبه کاشان و راوند ۷۸ هزار بیمه‌شده اصلی، ۲۶هزار مستمری‌بگیر و در مجموع بیش از ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان را تحت پوشش دارد.

وی عنوان کرد: ضریب پوشش بیمه در این شهرستان ۷۸ درصد است و از این نظر در جایگاه نخست کشور قرار داریم.

شبانی‌زاده با بیان اینکه کارگران سه هزار و ۸۰۰ کارگاه شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۳۱ کارگاه دارای بیش از ۵۰ نفر نیروی کار است.

وی خاطرنشان کرد: معوقات این شعبه ۲۶۰ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۹۵ درصد مربوط به طلب سازمان از شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان است که از سال ۷۸ پرداخت نشده و مابقی آن مربوط به ادارات دولتی و پیمانکاران است.

مدیر تامین اجتماعی شعبه کاشان افزود: در راستای بهبود کیفیت و افزایش پوشش و سهولت دسترسی، ارتقای خدمات درمانی قابل ارائه به بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی اجرای طرح نسخه الکترنیک و حذف دفترچه‌های درمانی آغازشده است.

وی تصریح کرد: همزمان با توسعه زیرساخت‌های سخت‌افزاری و فراهم‌شدن امکانات لازم جهت نسخه‌نویسی الکترونیکی این طرح خواهد توانست علاوه بر رفع دغدغه‌های مردم جهت تعویض دفترچه و حذف رفت و آمدهای غیرضروری به کارگزاری‌ها، از چاپ سالانه ۱۳۰ هزار نسخه دفترچه درمانی نیز جلوگیری کند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.