بهره‌برداری از 3 پروژه با اعتبار نزدیک به ۵ میلیارد تومان

احمد شاه‌بالایی مدیر منطقه ۲ شهرداری کاشانکاشان فردا – مدیر منطقه دو شهرداری کاشان، در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های نهمین هفته چلچراغ توسعه گفت: با توجه به یک‌طرفه بودن خیابان 22 بهمن، دو معبر خیابان شهید رحمانی و شبکه 14 متری شهید سعادتی (شفایی) می‌توانند دو بال قوی برای حل مشکلات ترافیکی این مسیر محسوب شوند.

احمد شاه‌بالایی، با اشاره به مشکل وجود ملک در ورودی خیابان طالقانی از سمت کوچه شفایی، افزود: پس از سال‌ها، نهایتا فرآیند آزادسازی ملک با تلاش همکاران منطقه رفع و تخریب آن در آخرین روزهای سال گذشته آغاز شد.

وی، آماده‌سازی 400 متر از شبکه 14 متری را یادآور شد و افزود: به واسطه عدم زیرسازی و آسفالت مناسب، نسبت به جمع‌‌آوری آن و همچنین خاک‌برداری، زیرسازی و آسفالت مجدد با هزینه‌ای بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اقدام شد.

شاه‌بالایی اظهار امیدواری کرد آزادسازی املاک در مسیر تا پایان سال صورت گیرد تا با ادامه مسیر موجود تا انتهای کوچه بلندیان، خیابان فلسطین و بلوار خلیج فارس شبکه به صورت کامل در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان افزود:، محور شهید رحمانی زیرسازی و آسفالت مناسبی نداشت. نسبت به جمع‌آوری آن به عرض 12 متر اقدام شد و مخروط‌‌ریزی، اصلاح شیب و تعویض بلوک‌فرش و جدول‌گذاری آن صورت گرفت.

وی، اتصال به کوچه‌های فرعی و بازسازی معابر با توجه به تغییر شیب را نیز یادآور شد و گفت: با توجه به مسیر خیابان زیارتی تا معبر شهید حسینی و لزوم ادامه آزادسازی‌ها، صرفا به روکش آسفالت بسنده شد تا پس از تکمیل آزادسازی،نسبت به سامان‌دهی کل محور اقدام شود.

به گفته وی، بیش از 13.5 هزار مترمربع آسفالت، 600 متر جدو‌ل‌گذاری و 700 مترمربع بلوک‌فرش با اعتباری افزون بر ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان انجام گرفته‌است.

همچنین از ساختمان ناحیه دو منطقه دو و معاونت خدمات شهری با عرصه 230 متر در سه طبقه و هر طبقه با مساحت 140 مترمربع با اعتبار 1 میلیارد و یکصد‌میلیون ریال بهرده‌برداری شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.