بازداشت خبرنگار کاشانی پرس‌تی‌وی در آمریکا

ملائی فرانکلین معروف به مرضیه هاشمی مجری و خبرنگار پرس‌تی‌وی که در آمریکا بازداشت شدکاشان فردا ـ مرضیه هاشمی، خبرنگار و مجری شبکه‌انکلیسی‌زبان ایران، هنگام ورود به آمریکا بازداشت شده‌است.

به نوشته پرتال خبری کاشان، مرضیه هاشمی، همسر عموی سیدعلی واجدی فعال فرهنگی کاشانی است. همسر خانم هاشمي مرحوم مهندس احسان هاشمي چند سال قبل در آمريکا بر اثر يك سانحه نامعلوم کشته و جنازه وی به ايران منتقل و در آرامگاه شهر سبز نياسر کاشان دفن شد. ايشان اصالتا نياسری بود و پدربزرگش درحال حاضر در نياسر زندگي مي‌کند.

این پرتال به نقل از روابط عمومی پر‌س‌تی‌وی نوشته:‌ هاشمی، در سفر اخیر خود به آمریکا، بدون هیچ دلیل مشخصی، بازداشت شده و به‌صورت ویژه و تحت‌الحفظ به واشنگتن منتقل شده است و در شرایط نامناسبی به‌‌سر می‌برد.

ملانی فرانکلین، مجری آمریکایی‌الاصل این شبکه که پس از گرویدن به دین مبین اسلام نام مرضیه هاشمی را برای خود برگزیده است، برای دیدار با برادر بیمار و فرزندان و بستگان خود به آمریکا سفر کرده بود که در فرودگاه بین‌المللی سنت‌لوئیس لامبرت بازداشت و سپس توسط مأموران اف. بی. آی. به مرکز بازجویی منتقل شده است.

پیمان جبلی معاون برون‌مرزی سازمان صدا و سیما گفت خانم هاشمی امروز بعدازظهر مورد بازجویی قرار می‌گیرد و به‌اصطلاح اتهامات وی آشکار می‌شود. مسئولان سازمان صدا و سیما هم برای کمک و مساعدت به وی تلاش می‌کنند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. زائر می گوید

    ان شاءالله به حق حضرت سلطانعلی بن باقر(ع) هر چه زودتر آزاد بشوند و شر آمریکایی های خبیث از سر این بانوی مسلمان و همه مسلمانان جهان کوتاه شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.