پردیس شهدای دانشگاه کاشان به بهره‌برداری می‌رسد

پردیس شهدای دانشگاه کاشانکاشان فردا – مدیر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه کاشان از بهره‌بردای از یادمان و پردیس شهدای این دانشگاه با حضور استاندار خبر داد.

به گزارش دانشگاه کاشان، با سفر عباس رضایی استاندار اصفهان به کاشان، یادمان و پردیس شهدای دانشگاه کاشان چهارشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه جاری گشایش می‌یابد.

حسین توفیقی گفت: پردیس و یادمان شهدای این دانشگاه با 725 متر ساختمان اداری و رواق، اِلِمان و محوطه‌سازی با هزینه‌ای بیش از ۸۵۰ میلیون تومان با مشارکت خیرین ارجمند خانم مخصوص مسچی و دکتر عباس مازوچی ساخته شده است.

توفیقی؛ کتاب‌خانه مرکزی، آمفی‌تئاتر، آزمایشگاه بیوتکنولوژی، مرکز بهداشت و درمان، پژوهشکده فرش و کلینیک سلامت ۶ طرح عمرانی آموزشی، پژوهشی و درمانی در حال ساخت این دانشگاه نام برد.

وی افزود: کتاب‌خانه مرکزی دانشگاه با چهار هزار و 600 مترمربع زیربنا و با اعتباری حدود ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، با ۹۰٪ پیشرفت فیزیکی در آینده نزدیک بهره‌برداری می‌شود.

توفیقی اضافه‌کرد: برای ساخت آمفی‌تئاتر دانشگاه با زیربنای دو هزار و 60 مترمربع نیز تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شده است و برای تکمیل آن ۲ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

مدیر فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: آزمایشگاه بیوتکنولوژی دانشگاه با ۱۵۰۰ متر زیربنا و پیشرفت فیزیکی 40 درصدی و مرکز بهداشت و درمان نیز با یک هزار و 435 مترمربع و پیشرفت فیزیکی 50 درصدی با مشارکت خیرین در حال ساخت است.

توفیقی پژوهشکده فرش دانشگاه را از دیگر طرح‌های در حال ساخت این دانشگاه ذکر کرد و افزود: این پژوهشکده نیز با زیربنای ۸۵۰۰ مترمربع و با 15 میلیارد  تومان اعتبار دولتی تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی کلینیک سلامت هم با ۱۲۰۰مترمربع زیربنا از دیگر پروژه‌های خیرساز این دانشگاه است که با پیشرفت فیزیکی حدود 50 درصد تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

این دومین حضور عباس رضایی استاندار اصفهان در دانشگاه کاشان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.