هر جا تعصب باشد عقل و منطق نیست

سعید ابریشمی‌راد در شورای شهر در تبیین طرح پارک حاشیه‌ایکاشان فردا ـ شهردار کاشان با اعلام این‌که اعضای شورای اسلامی شهر کاشان کلیت و جزئیات طرح آذرپارک را تایید و تصویب کردند تاکید کرد: امروز اگر فکر می‌کنند کار دیگری باید بکنند اشکال ندارد، ما همیشه براساس عقلانیت و نه تعصب کار می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر کاشان، سعید ابریشمی‌راد، شنبه ۶ بهمن‌ماه در ۷۸امین نشست رسمی شورا با موضوع بررسی نواقص و مشکلات اجرای طرح ترافیکی آذرپارک با حضور عوامل اجرایی آن گفت: همه کار ما برای مدیریت شهری به مفهوم عام مدیریت برای رفاه و آسایش شهروندان است.

ابریشمی‌راد با تاکید بر اینکه ما هیچ مقاومتی در برابر خواسته مردم نداریم تصریح کرد: راه‌کارهای رفع مشکلات و نواقص طرح آذرپارک بررسی و بهترین آن با انتخاب شورا تصویب شود.

وی با تاکید بر این‌که هر جا تعصب باشد عقل و منطق نیست، و با اشاره به این‌که موضوع اجرای طرح آذرپارک از تیرماه امسال مطرح، و کلیت و نظرات بخش خصوصی برای اجرا به شورا اعلام شد و شورای ترافیک تایید کرد گفت: بعد از این تصویب ما با شرکت قرارداد بستیم و دوباره آن را برای تصویب به شورا فرستادیم که مصوب کردید.

وی، اولویت‌بندی خیابان‌های اجرای طرح را یکی از راه‌کارها دانست و گفت: اساس این کارها اعمال کنترل است و سامان‌دهی پارکینگ حاشیه‌ای نیز یک روش کنترل، اعمال محدودیت و نوعی فرهنگ‌سازی ترافیک است.

وی توضیح داد، بررسی‌هایی انجام شد که برخی از معابر مشکل ظرفیت دارد، در برخی معابر باید محورمداری شود، در برخی باید زیرگذر یا روگذر احداث شود و یا بعضی معابر که مشکل تردد بد و‌ عدم رعایت قوانین را دارد، طرح پارکینگ حاشیه‌ای اجرا شود.

شهردار کاشان، تصریح کرد: اجرای این طرح برای خیابان‌هایی که توقف نامطلوب داشته است، برای کاهش ترافیک در دستور کار قرار گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.