جوانان بدانند كه نوک پيكان حركت عظيم ملی هستند

عبدالنبی نمازیکاشان فردا ـ نماينده ولی‌فقيه در كاشان گفت: مجموعه عظيم جوانان كشور و ملت بزرگ ايران می‌دانند كه بايد با ناكام گذاشتن تحریم‌ها سيلی ديگری به آمريكا بزنند كه خواهند زد.

به گزارش پورتال خبری كاشان، «عبدالنبي نمازي» در خطبه‌های اين هفته نمازجمعه كاشان در مصلی بقيه‌الله‌الاعظم اين شهرستان، گفت: كربلا و عاشورا يك مكتب است و يك حادثه صرف تاريخی نيست كه مانند وقايع تاريحی ديگر به دست فراموشی سپرده شود.

نمازی زندگی مسالمت‌آميز پيروان مكتب وحی و ولايت را یکی از پیام‌های عاشورا عنوان کرد و افزود: پيروان متكب وحی و ولايت بايد با يک‌دیگر هماهنگ باشند، یک‌ديگر را دوست داشته باشند و تسليم يک‌ديگر باشند.

وی تاکید کرد: بيش از يک ميليارد مسلمان در جهان اگر با يک‌ديگر متحد باشند، آمريكا و صهيونيست جهاني هيچ غلطي نمي‌تواند بكند.

نماينده ولی‌فقيه در كاشان با اشاره به اين‌كه دشمن با ايجاد اختلاف بين ملت‌های مسلمان، سران كشورهاي اسلامی و دولت‌های اسلامی به‌دنبال اهداف خود هست، گفت: متأسفانه در داخل ايران نيز شاهد اختلافات بين گروه‌ها و جناح‌های راست و چپ، اصلاح‌طلب و اصول‌گرا، تندرو و كندرو و تقابل و تضعيف يک‌ديگر و در نتيجه تضعيف نظام و كشور هستيم.

نمازی حمله موشکی و پهبادی پاسداران هوافضاي سپاه پاسداران را پاسخ كوبنده و انتقام خون شهدا حادثه تروريستی اهواز دانست و با تقدير از فرمانده كل قوا گفت: فرمانده كل قوا امام خامنه‌ای با اين پاسخ كوبنده به دشمنان اسلام و نظام بار ديگر هشدار داد دوران بزن در رو تمام شده و اگر يکی بزنند ده تا خواهند خورد.

وی به فرازی از فرمايشات رهبری در ورزش‌گاه آزادی اشاره كرد و با بيان اينكه جوانان راه‌حل مشكلات كشور هستند، اظهار داشت: فرمايشات ديروز رهبري اين پيام را براي ما دارد كه با توجه به شرايط حساس كنوني كشور و منطقه ملت ايران بايد آستين‌ها را بالازده و كمربندها را محكم ببندند و هر لحظه براي دفاع از اسلام و انقلاب آماده باشند.

نماينده ولی‌فقيه در كاشان گفت: آمريكايی‌ها با عربده‌كشي و بيان سخنان سخيف و تصورات واهی درصدد تصويرسازي كاملا وارونه از قدرت خود و اوضاع ايران هستند و مجموعه عظيم جوانان كشور و ملت بزرگ ايران می‌دانند كه بايد با ناكام گذاشتن آخرين حربه دشمن يعني تحريم‌ها سيلی ديگری به آمريكا بزنند كه خواهند زد.

نمازي افزود: هنوز در اوايل راه هستيم و بايد با تلاش و مجاهدت و شجاعت و تدبير و استفاده صحيح از امكانات مسير پيشرفت را ادامه دهيم و به قله مورد نظر ملت و انقلاب برسيم و جوانان بدانند كه نوك پيكان حركت عظيم ملي هستند و بايد راه را بازكنند و پيران مجرب اگر خسته و بي‌حال و از كار افتاده نباشند می‌توانند جوانان را راهنمايی كنند، اما موتور پيش‌برنده اين قطار جوانان هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.