کسب رتبه نخست دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان

ایده ساخت بازی آموزشی برای کاهش انگ در مورد ایدز توسط فاطمه‌حاج‌رضایی و فاطمه مقصود و مهدی رفیعیکاشان فردا ـ‌ معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کسب مقام نخست دو دانشجوی استعداد درخشان این دانشگاه، در اولین همایش ملی مدیریت و کنترل عفونت‌های منتقله از خون خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه، دکتر «عباس تقوی اردکانی» گفت: فاطمه حاجی رضایی دانشجوی کارشناسی پرستاری و فاطمه مقصود دانشجوی کارشناسی‌ارشد پرستاری در بخش مسابقه دانشجویی چالش ایده «BBI Idea Challenge» با ارایه طرح «REBIRTH» موفق به کسب رتبه نخست شدند.

 

وی اعلام کرد: این همایش در سه بخش ارائه مقالات، ارائه پوستر و ایده‌پردازی برگزار شده بود که در بخش ایده‌پردازی این همایش، دو تیم از دانشگاه علوم پزشکی کاشان پس از بررسی طرح‌های ارسالی انتخاب و جهت شرکت در بخش ارائه حضوری دعوت شدند.

 

معاون آموزشی دانشگاه افزود: یک تیم در حوزه HTLV-1 با حضور مهدی رفیعی دانشجوی پزشکی (سرگروه، مجری طرح و ارائه دهنده) و تیم دیگر در حوزه HIV با حضور فاطمه حاجی‌رضایی دانشجوی کارشناسی پرستاری (سرگروه، مجری طرح و ارائه دهنده) و فاطمه مقصود دانشجوی کارشناسی‌ارشد پرستاری (پاسخگو) با ارائه ایده REBIRTHدر این مسابقه حضور داشتند.

 

گفتنی است ایده REBIRTH (به معنای تولد دوباره) طراحی و ساخت بازی آموزشی رایانه ای جهت کاهش استیگمای (انگ و برچسب) ناشی از بیماری ایدز و آموزش در مورد این بیماری است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.