«وقتی همه دیواریم» با «استرالیا» به جشنواره تئاتر استان اصفهان رفت

صحنه‌ای از نمایش وقتی همه دیواریم اجرا شده در کاشان
عکس از: انجمن هنرهای نمایشی اصفهان

کاشان فردا ـ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، از راه‌یابی دو نمایش از هنرمندان این شهر به سی‌امین جشنواره تئاتر استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پورتال خبری کاشان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، میثم نمکی افزود: نمایش «وقتی همه دیواریم» و «استرالیا» ۲ نمایشی هستند که از کاشان و از بین 11 اثر، به دور پایانی سی‌امین جشنواره تئاتر استان اصفهان راه یافته‌اند.

نمایش «وقتی همه دیواریم» به نویسندگی «نیلوفر جهانگیر» و کارگردانی «مهدی سه‌دهی»، داستان آشفتگی زندگی خانواده زنی پا به سن گذاشته است که همسرش به‌تازگی و بعد از یک بیماری طولانی فوت‌شده و اکنون با سه دختر مجرد و ۲ خدمت‌کارش زندگی می‌کند.

نمایش «‌استرالیا» نیز به نویسندگی «پیام لاریان» و کارگردانی «پیمان کریمی» فضایی شاعرانه و عاشقانه دارد که به موضوع مهاجرت یک پسر ایرانی و یک دختر افغانی که قصد دارند توسط یک مرد اندونزیایی به‌صورت غیرقانونی از طریق دریا وارد استرالیا شوند، می‌پردازد که در طول این سفر پرمخاطره، ارتباطی عاشقانه نیز بین این افراد شکل می‌‌گیرد.

سی‌امین جشنواره تئاتر استان اصفهان کار خود را از یک‌شنبه 27 آبان‌ماه در سه تالار هنر، تماشاخانه ماه و مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان آغاز کرده است، شام‌گاه چهارشنبه 30 آبان‌ماه با معرفی برگزیدگان در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان به‌کار خود یایان خواهد داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.