بدقولی مداح مشهور به یک هیئت مذهبی کاشان

کاشان فردا – یکی از مداح‌های معروف پایتخت با وجود قول مساعد، دریافت حق‌الزحمه و تبلیغات و برنامه‌ریزی‌های یکی از هیئات مذهبی کاشان برای حضور در یک مراسم مذهبی در هفته جاری از حضور در کاشان امتناع کرد.

بنابر بر پیگیری‌های کانال کیوسک کاشان، یکی از هیئت‌های مذهبی کاشان از چند ماه قبل برای دعوت از یکی از مداحان مشهور پایتخت اقدام می‌کند که وی در اواخر آذرماه قول قطعی برای حضور در مراسم مذهبی در هفته جاری را می‌دهد.

با واریز حق‌الزحمه این مداح و هماهنگی لازم، اعلامیه و پوستر این جلسه در تاریخ 19 بهمن‌ماه برای کانال تلگرامی اختصاصی این مداح ارسال می‌شود که این کانال با انتشار این پوستر در 21 بهمن در کانال خود حضور این مداح را در کاشان تایید می‌کند.

پس از تایید حضور مداح در کاشان و اعلام رسمی کانال تلگرامی وی، هیئت مذکور نسبت به تبلیغات این جلسه با مداحی این فرد در سطح اقدام می‌کند ولی در روز پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه این مداح مشهور به مسوولان هیئت رسما عدم حضور خود در کاشان را خبر می‌دهد.

گفتنی است کانال تلگرامی این مداح پوستر حضور خود در کاشان را عصر 22 بهمن‌ماه حذف کرده و در روز 28 بهمن که روز حضور در این جلسه مذهبی بوده با انتشار پستی در کانال تلگرامی خود می‌نویسد، «به اطلاع تمام عزیزان عضو در کانال که پیگیر جلسات جناب آقای ؟؟؟ هستند می‌رساند اعلامی که در بعضی کانال‌ها شده مبنی بر این‌که حاج آقا امشب در شهر کاشان مجلس دارند به هیچ وجه صحت ندارد و چنین قراری نبوده و نیست»

♦️مداح بدقول با وجود تمام اطلاع‌رسانی‌ها و تبلیغات به کاشان نمی‌آید و وجه دریافتی را نیز باز می‌گرداند اما جلسه عزا طبق برنامه برگزار می‌شود.

با این ‌تعاریف سوال پیش می‌آید چرا باید این اتفاقات در شهر مذهبی کاشان و زادگاه محتشم کاشانی که خود پیشینه‌ای غنی در سوگ‌واری و عزاداری‌ها دارد، رخ بدهد و به اعتبار کاشان، هیئات مذهبی و بانیان مراسم خدشه وارد شود؟

کانال کیوسک کاشان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.