تمامی درختان یک خیابان در آران و بیدگل بریده شدند

قطع درختان خیابان امام آران و بیدگلکاشان فردا ـ در اقدامی اعجاب‌آور و در سکوت رسانه‌های آران و بیدگل روز جمعه ۲۶ بهمن‌ماه شهرداری آران و بیدگل اقدام به بریدن صدها اصله درخت با قدمت بالا در خیابان امام از سه راهی وسط خیابان منتهی به میدان امام کرده است!

به گزارش کاشان نیوز، این در حالی است که فعالان اجتماعی و زیست‌محیطی کاشان برای شکستن شبانه درختان مدخل شهر کاشان به شهرداری اعتراض کرده و شهرداری را متهم به عدم صداقت در شعارهایش می‌کنند.  حتی یک جمعیت زیست‌محیطی درصدد بررسی شکایت از شهرداری برای قطع درختان در مدخل شهر کاشان است.

خیابان امام یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های آران و بیدگل است و طبعاً درختان قطع‌شده نیز دارای سن بالا در این شهر کویری بوده‌اند.

لازم به ذکر است که قوانینی سخت‌گیرانه شکستن عمدی یا سهوی درختان را مشمول جریمه نقدی و حتی زندان می‌داند و جالب توجه این‌که بر اساس قانون، قطع درختان در شرایط خاص باید با اجازه شهرداری صورت بگیرد.

سوال اینجاست که شهرداری با چه مجوزی صدها اصله درخت که تا کنون هزینه غیر قابل جبرانی برای آن‌ها صرف شده را در شرایطی که امکان انتقال آن‌ها بوده است قطع کرده‌است؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.