فرماندار کاشان نص قانون را در مورد اجرای کنسرت اجرا کند

حیدر قاسمی سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهانکاشان فردا ـ حیدر قاسمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بر لزوم اجرای نص قانون در برگزاری کنسرت‌ها تاکید کرد.

قاسمی  در پاسخ به مشکات آنلاین درباره نظر استانداری در موضوع به تاخیر انداختن زمان برگزاری کنسرت بابک جهانبخش تصریح کرد: این امور در شهرستان‌ها از اختیارات و تدابیر فرمانداران و با در نظر گرفتن نص قانون است و قبلا نیز بر این موضوع تاکید شده است.

روز گذشته شایعاتی مبنی بر هماهنگی با استانداری برای به تاخیر افتادن کنسرت جهانبخش در کاشان مطرح شد.

خبر به تعویق افتادن این کنسرت دیشب از قول «یک منبع آگاه» در گروه‌های تلگرامی منتشر شد. در متن این خبر آمده است: «با اعلام مراجع ذی‌صلاح شهرستان، برای رعایت حرمت شهدای حادثه‌ی تروریستی اخیر زاهدان وخانواده‌ی محترم این عزیزان و ایام شهادت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) بنا به درخواست مردم دارالمومنین کاشان، اجرای موسیقی بابک جهانبخش از تاریخ ۱۰ اسفندماه 1397به تاریخ دیگری موکول می‌شود. تاریخ اجرای موسیقی بابک جهانبخش اعلام خواهد شد.»

هنوز در فضای رسانه‌ای کاشان هیچ مقام مسئولی به صورت شفاف و صریح مسئولیت به تاخیر انداختن این کنسرت را برعهده نگرفته است.

روز گذشته علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان در پاسخ به درخواست گفت‌وگوی مشکات آنلاین گفت تلفنی گفت‌وگو نمی‌کند و تلاش‌ها برای برقراری تماس با میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان هم به نتیجه نرسید.

صفحه اینستاگرام هنرمندان کاشان تصاویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد دانشگاه علوم پزشکی از ورود صندلی‌ها و وسائل برگزاری کنسرت به داخل این دانشگاه ممانعت کرده است.

زمزمه‌های به تاخیر افتادن کنسرت جهانبخش با واکنش گسترده هنرمندان و فعالان فرهنگی کاشان روبه‌رو شده است.

از شب گذشته پویش حمایت از کنسرت جهانبخش با هشتک‌ #من_حمایت_می‌کنم در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.