استقبال ایمن از بهار در کاشان

محمد مسعود چایچی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشانکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کاشان از اجرای طرح استقبال ایمن از بهار در کاشان خبر داد و گفت: بازدید از اماکن اسکان مسافران نوروزی، بررسی معایب و رفع آن توسط صاحبان آن‌ها در دستورکار است.

محمدمسعود چایچی به مهر اعلام کرد: محورهای مدنظر در این طرح خانه‌تکانی ایمن، چهارشنبه‌سوری ایمن، سفر ایمن و ایمنی در طبیعت است، و تمامی برنامه‌ریزی‌ها جهت بالابردن ایمنی مسافران و شهروندان کاشانی است.

چایچی از حضور آتش‌نشانان در همه نقاط شه خبر داد و افزود: این نیروها علاوه بر نیروهای مستقر در ایستگاه‌های آتش‌نشانی هستند و این موضوع به دلیل القای امنیتت خاطر به شهروندان کاشانی و ایجاد احساس امنیت در میان آنان است و در این خصوص تمرکز ما نیز در قسمت‌های پر تردد و شلوغ است، این طرح تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

وی از بازدید اماکن استیجاری ویژه اسکان مسافران نوروزی توسط کارشناسان این سازمان خبر داد و ابراز داشت: هدف از بازدید این اماکن بررسی معایب این اماکن است تا به صاحبان و دارندگان اماکن اسکان نوروزی یادآوری و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند و در همین راستا نیز آموزش‌هایی به صورت گسترده در سطح مدارس کاشان آغاز شده است.

وی آموزش‌های ارائه‌شده در مدارس را در راستای چهارشنبه آخر سال عنوان کرد و گفت: آموزش مسئولان و مستخدمین مدارس در ایام نوروز و اماکن منصوب به خانه مسافر و پارک‌بان‌های سطح شهر نیز در دستور کار کارشناسان این سازمان قرار گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.