آغاز به کار اداره تعزیرات حکومتی مستقل در شهرستان آران و بیدگل

آران و بیدگل صاحب تعزیرات حکومتی مستقل شدکاشان فردا – فرماندار شهرستان آران و بیدگل از آغاز به کار اداره تعزیرات حکومتی مستقل شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از آغاز به کار اداره تعزیرات حکومتی مستقل در این شهرستان به سرپرستی داود حسن‌پور از امروز شنبه ۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ خبر داد.

وی با اشاره به پی‌گیری‌ و رایزنی‌های اخیر فرمانداری در خصوص راه‌اندازی اداره مستقل تعزیرات حکومتی در این شهرستان گفت: استقرار این اداره در شهرستان، روند فعالیت ستاد تنظیم قیمت کالاها در بازار را تسهیل می‌کند.

بایبوردی نقش دستگاه‌های نظارتی مثل تعزیرات حکومتی در پیشگیری بروز تخلفاتی چون کم‌فروشی، گران‌فروشی و فروش اجباری در بازار را مهم خواند و افزود: استقرار اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان آران و بیدگل به صورت مستقل به دلیل وجود ۵ هزار واحد صنفی و ۸۱۰ واحد صنعتی فعال یک ضرورت بود.

وی اظهار داشت: اداره تعزیرات حکومتی با نقش غیرمستقیمی که در ثبات وضعیت اشتغال دارد، با مدیریت و نظارت صحیح، می‌تواند جلوی مفسده‌های احتمالی اقتصادی را گرفته و پشتیبان و یاری‌گر کارآفرینی و اشتغال‌زایی در شهرستان آران و بیدگل باشد.

گفتنی است شهرستان آران و بیدگل پیشتر فاقد اداره تعزیرات حکومتی مستقل بود و امور مربوط به تعزیرات این شهرستان توسط اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان انجام می‌شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.