فولاد امیرکبیر کاشان تقدیر شد

تقدیر از فولاد امیرکبیر کاشان در ششمین همایش بهره وری معدن و صنایع معدنیکاشان فردا ـ در ششمین همایش بهره‌وری معدن و صنایع معدنی، از شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به‌دلیل اجرای طرح‌های مرتبط با حوزه بهره‌وری، تقدیر شد.

به گزارش گسترش نیوز عزیز قنواتی، مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در حاشیه این همایش در سخنانی با اشاره به برگزاری همایش و ارزیابی ۳۳ شرکت در فرآیند جایزه بهره‌وری معدن و صنایع معدنی گفت: این موفقیت در پی اصلاح فرآیندهای تولید، صرفه‌جویی و افزایش راندمان تولید حاصل شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ فولاد امیرکبیر گواهینامه استاندارد کیفیت آزمایشگاهی گرفت

قنواتی تصریح کرد: این شرکت، طرح عدم تولید پساب اسیدی و عدم مصرف اسید خام، در خط تولید اسیدشویی از طریق اصلاح فرآیند اسیدشویی و پارامترهای فرآیندی بازیافت اسید را با موفقیت انجام داد که به‌عنوان پروژه برتر این همایش شایسته تقدیر شد و مهندس جهانگیر وکیلی قائم‌مقام شرکت، لوح و گواهی‌نامه تقدیر این همایش را از مدیرعامل ایمیدرو دریافت کرد.

در این همایش علاوه بر فولاد امیرکبیر کاشان، از طرح‌های حوزه بهره‌وری شرکت فولاد خراسان، فولاد اکسین، مس خاتون آباد، سنگ آهن مرکزی، فولاد مبارکه، فولاد خراسان و سیمان کرمان نیز تقدیر شد.

جایزه‌ی بهره‌وری بخش معدن و صنایع معدنی، جایزه‌ای است «بخشی و تخصصی» که توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت و یا رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به برترین بنگاه‌های ایرانی حائز شرایط در بخش معدن و صنایع معدنی، اعطا می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.