سه خانه تاریخی در کاشان به مزایده گذاشته شد

خانه تاریخی حکیم‌باشی در خیابان علوی کاشانکاشان فردا – رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان از واگذاری سه خانه تاریخی در این شهر به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش امور فرهنگی و روابط عمومی این اداره، مهران سرمدیان با اعلام این خبر گفت: سازمان میراث فرهنگی در نظر دارد در اجرای ماده (27) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) عملیات مرمت و احیاء، تکمیل، نگه‌داری و حق بهره‌برداری خانه‌های تاریخی حکیم‌باشی ،شیبانی، اخباری را با کاربری اقامتی واگذار نماید.

بیشتر بخوانیم:
+ ۲۵۰ خانه توسط بخش خصوصی در کاشان بازسازی شده‌است

واجدین صلاحیت و درخواست‌کنندگان، حداکثر تا تاریخ ۹ تیرماه ۹۸ فرصت دارند تا اسناد مزایده را از دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری به نشانی تهران، خیابان آزادی، تقاطع یادگار امام، یا اداره میراث فرهنگی کاشان به آدرس، کاشان، خیابان علوی، خانه تاریخی بروجردی‌ها و یا اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان دریافت کنند.

وی افزود که سرمایه‌گذاران پس از تکمیل اسناد فراخوان در چارچوب ضوابط، حداکثر تا پایان وقت اداری ساعت 16 چهارشنبه ۱۹ تیرماه ۹۸ آن‌ها را به دبیرخانه مرکزی تحویل داده و رسید دریافت نمایند.

سرمدیان افزود: فایل اسناد فراخوان از تاریخ انتشار آگهی در وب‌سایت رسمی سازمان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به آدرس www.ichto.ir قابل دسترسی و دریافت است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.