شهرداری جوشقان قالی به درجه ۴ ارتقا یافت

شهرداری جوشقان قالی کاشانکاشان فردا – معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقاء درجه ۱۶ شهرداری خبر داد. شهرداری جوشقان قالی کاشان به درجه ۴ ارتقا یافت.

به گزارش ایسنا، حسین رجب صلاحی گفت: مدارک و مستندات درجه‌بندی این شهرداری‌ها در کارگروه سامان‌دهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بررسی و تصویب شد.

وی اعلام کرد:‌ در استان تهران درجه شهرداری ورامین به 10، در استان کرمان بافت به 8، نجف‌شهر به 6، نرماشیر به 5 و درجه شهرداری هجدک به 2 ارتقاء یافت.

بیشتر بخوانیم:
+ شهرداری برزک ارتقاء درجه یافت

وی اضافه کرد: در استان آذربایجان شرقی درجه شهرداری جلفا به 6 و در استان اصفهان دستگرد به 6 و جوشقان قالی به 4، در استان گلستان انبارآلوم به 4 و درجه شهرداری مزرعه به 3 ارتقاء یافت.

به گفته رجب‌صلاحی در استان مازندران درجه شهرداری‌های فریم و کجور به 3، استان هرمزگان هشتبندی به 4 و سردشت به 3 ، در استان سیستان و بلوچستان سیرکان به 3 و در استان خراسان شمالی درجه شهرداری قوشخانه به 2 ارتقاء یافت.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در ادامه با اشاره به این‌که درجه‌بندی شهرداری‌ها باعث می‌شود ساختار تشکیلاتی شهرداری‌ها به تبع ابلاغ درجه جدید تغییر یابد، گفت: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آن‌ها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تائید استانداری به این سازمان ارسال نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.