اعطا جایزه بهترین بازیگر مرد به «حسن خوش‌حالت» بازیگر «شهر عسل»

فیلم کوتاه «شهرعسل» برنده جایزه ویژه جشنواره «andaras film festival» ایتالیاکاشان فردا – جایزه بهترین بازی‌گر مرد جشنواره “Elba film festival ایتالیا” به «حسن خوش‌حالت» بازیگر فیلم کوتاه ”شهر عسل” رسید.

شهرعسل به تهیه‌کنندگی «بهنام اسداللهی» و نویسندگی و کارگردانی «معین روح‌الامینی» ساخته شده است.

این فیلم کوتاه حدود هشت دقیقه به زبان عربی در روستای علی‌آباد کویر با فضاسازی مطابق با کشور سوریه ساخته شده که داستان آن حول محور رویاپردازی‌های دو کودک برای آینده می‌چرخد و ساخت آن ۱۰ ماه زمان برده است.

روح‌الامینی در گفت‌وگو با خبرنگار کاشان فردا، «شهر عسل» را نخستین تجربه حرفه‌ای فیلم‌سازی خود معرفی کرد و گفت: انتظار این همه استقبال و جایزه و شرکت در فستیوال‌های خارجی را نداشتم.

بیشتر بخوانیم:
+ شهر عسل کام کاشانی‌ها را شیرین کرد

وی عدم‌ حمایت از فیلم‌های کوتاه را مانع جوی بر سر راه فیلم‌سازی عنوان و تصریح کرد: هر فیلم‌سازی دوست دارد کار جدید بسازد، اما متاسفانه از آن‌جایی که کسی حمایت نمی‌کند و کلیه هزینه‌های بالای فیلم هم باید از سوی فیلم‌ساز پرداخت شود، شخصی داده شود از این جهت فیلم‌سازان رغبت کمی به ساخت کار جدید دارند.

در ساخت این فیلم رضا قاسمی به عنوان تصویربردار، امیرحسین رحیم‌زاده صدابردار، دانیال ناظرحضرتی جلوه‌های ویژه رایانه‌ای، مرضیه سادات‌حسینی طراح صحنه و لباس، علی خوشدلی مدیر تولید و حسن خوش‌حالت، پریا نیکومنش، مریم سلمانی، احسان ماشاله‌زاده، عباس آرام‌بن، و محمدرضا شیرین‌کار بعنوان بازیگران این اثر هنری همکاری داشتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.