جشنواره سراسری تصویرسازی اتاق آبی در کاشان برگزار می‌شود

جشنواره سراسری تصویرسازی اتاق آبی در کاشان برگزار می‌شودکاشان فردا – نخستین جشنواره سراسری تصویرسازی اتاق آبی با موضوع تصویرگری اشعار سهراب سپهری در کاشان برگزار می‌شود.

نماینده گروه گرافیک در شورای هنر شهرداری کاشان دوشنبه ۳۰ تیرماه اعلام کرد: این جشنواره هنری در مدت سه روز از ۳۰ مهر تا ۲ آبان امسال به میزبانی فرهنگ‌سرای مهر برگزار خواهد شد.

حسین صدقی، مهلت ارسال اثرها برای شرکت در این جشنواره را تا ۲۰ مهرماه عنوان کرد و افزود: آثار از سوی مرتضی سهی، محسن حسن‌پور و بوذری داوری می‌شود و آثار برگزیده جشنواره در کتابی منتشر و به نفرهای اول تا سوم به ترتیب۵/۵، ۳ و ۲ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

وی اکران فیلم رویای سهراب با حضور کارگردان و عوامل فیلم، برگزاری همایش ادبی سهراب با همکاری انجمن ادبی فروغ، رونمایی از آلبوم موسیقی و شعرهای سهراب، برپایی نمایشگاه عکس‌های سپهری که در اختیار دوستانش بوده و سخنرانی با موضوع تصویر در شعر و زیباشناسی شعرهای سهراب را از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره برشمرد.

صدقی همچنین از برگزاری مسابقه جشنواره نقاشی سه بعدی همزمان با برگزاری این جشنواره خبر داد و اظهار داشت: نظام‌الدین امامی‌فر، کفش‌چیان مقدم و عرب نرمی از استادان این رشتبه برای علاقه‌مندان کارگاه آموزشی نقاشی سه بعدی برگزار خواهند کرد.

وی اضافه کرد: برای مسابقه نقاشی سه بعدی پنج جایزه ۲۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که پس از راستایی‌آزمایی به نفرهای برتر اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود در قالب لوح فشرده را به نشانی کاشان، بلوار دانش، بلوار دانشجو، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، دبیرخانه دایمی رویدادهای فرهنگی یا پست الکترونیک به نشانی kashanfarakhan@gmail.com ارسال کنند.

به گفته وی، همزمان با جشنواره تصویرسازی اتاق آبی کارگاه‌های آموزشی تصویرسازی از سوی استادان برجسته هنر منجمله کمال طباطبایی، هدا حدادی و نرگس محمدی نیز برگزار و برای شرکت کنندگان گواهینامه صادر خواهد شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.