دستگیری ۲ شرور تحت تعقیب در کاشان

سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی کاشانکاشان فردافرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۲ شرور تحت تعقیب در کاشان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ حسین بساطی شام‌گاه شنبه ۲۲ شهریورماه با اشاره به وقوع چندین فقره درگیری و شرارت و ایجاد مزاحمت برای نوامیس از سوی دو شرور ابراز داشت: با توجه به گزارش‌های واصله این موضوع در دستور کار فوری مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ بساطی تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت کاشان با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه سابقه شرارت، مزاحمت برای نوامیس، سرقت، حمل سلاح سرد و فروش مواد مخدر در مورد این دو شرور سابقه دار شدند.

وی با بیان این‌که در نهایت مخفی‌گاه این دو شرور شناسایی شد، خاطرنشان کرد: این دو شرور با هماهنگی‌های انجام‌شده با دادستان عمومی و انقلاب کاشان دستگیر و پرونده آن‌ها برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع سرقت انواع موتورسیکلت در سطح شهرستان کاشان افزود: لازم است همشهریان کاشانی در هنگام پارک موتور سیکلت در معابر از لوازم ایمنی مناسب استفاده کنند و نکات حفاظتی و امنیتی لازم را در مورد مراقبت از موتورهای سیکلت خود رعایت کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.