سفر نماینده نطنز، بادرود و قمصر با پول بیت‌المال به مشهد

کاشان فردا«صبا آذرپیک» فعال اجتماعی که فعالیت‌های مبارزه با فسادش با هشتگ‌های «فسادیاب» در شبکه‌های اجتماعی مشهور و ترند است، فهرست تعدادی از نماینده مجلس عضو فراکسیون «محرومیت‌زدایی» منتشرکرده که با پول شهرداری مشهد، به مشهد سفر کرده و ۴ روز در این شهر اقامت داشته‌اند.

به نوشته «آذرپیک» هزینه بلیط رفت و برگشت این نمایندگان به علاوه ۴ روز اقامت در هتل محب امیرالمومنین مشهد به همراه سه وعده غذا جزء هزینه‌های این سفر بوده که شهرداری مشهد پرداخته است.

بیشتر بخوانیم:
+ سیاهی فقط به زغال نمی‌ماند، به قیر هم می‌ماند

+ هزینه اجاره مسکن نمایندگان مجلس هر ماه ۱۱ میلیون تومان

در میان این نمایندگان نام «رحمت‌الله فیروزی‌پور» نماینده نطنز، بادرود و قمصر هم به چشم می‌خورد که «فاطمه فیروزی»، و «حمیرا شاهدی» دو همراه او در این سفر بوده‌اند.

توییت صبا آذرپیک در مورد سفر فیروزی‌پور به مشهر
آذرپیک درباره دلیل انجام این سفر خانوادگی با پول بیت‌المال به همه نمایندگان زنگ زده و پاسخ‌هایشان را در توییتر خود منتشر کرده است. وی نوشته: دفترش [فیروزی] تماس گرفت، گفت شما؟ فهمیند، قطع کرد؛ فیروزی صبح زنگ زد و گفت برو از قاضی‌زاده بپرس قطع کرد،»

گفته می‌شود این سفر به دعوت قاضی‌زاده هاشمی نماینده فریمان صورت گرفته است، اما پرسش اصلی این است که نخست چرا نمایندگان همراهان غیررسمی و خانوادگی داشته‌اند؟ و دوم چرا هزینه آن‌ها را شهرداری مشهد پرداخته است؟

شایسته است آقای فیروزی‌پور که بخشی ار مردم شهرستان کاشان و منطقه فرهنگی کاشان را در مجلس نمایندگی می‌کند پاسخ دهند که آیا این سفر قانونی بوده یا خیر؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.