عفو جوان محکوم به اعدام در کاشان با رضایت اولیاء دم

بخشش قاتل پای چوبه دارکاشان فردا رئیس زندان کاشان از نجات‌یافتن یک محکوم به اعدام از چوبه دار با رضایت اولیاء دم خبر داد.

به گزارش تسنیم محسن محبوبی ظهر امروز ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت و گذشت و مهربانی، اعلام کرد: به مناسبت این ایام خجسته و تلاش دادستانی، زندان و خیران یک محکوم به اعدام دیگر در کاشان با رضایت اولیاء دم از طناب دار نجات یافت.

وی با بیان اینکه قاتل در سال ۹۴ بر اثر درگیری یک نفر را به قتل رسانده بود، افزود: پس از تشکیل پرونده و رسیدگی به آن حکم قصاص برای نامبرده قطعی شده بود که با اقدامات صورت گرفته اولیاء دم به مصالحه رضایت و نامبرده به آغوش خانواده بازگشت.

بیشتر بخوانیم:
+ بخشش سومین محکوم به قصاص در کاشان طی یک‌ماه

رئیس زندان شهرستان کاشان با بیان این‌که پیش از این نیز سه زندانی محکوم به قصاص طی سه ماه گذشته با رضایت اولیاء دم از چوبه دار نجات پیدا کردند، ابراز داشت: فرهنگ بخشش یکی از سنت‌های نیک پیامبر اکرم است که خانواده مقتول در این ایام فرخنده به تاسی از پیامبر مهربانی‌ها از خون عزیز خود گذشتند و رضایت دادند.

وی ضمن تاکید بر تقویت فرهنگ مصالحه و سازش گفت: افراد باید در برخورد با حوادث منطقی برخورد کنند چرا که کوچک‌ترین رفتار غیرمنطقی باعث می‌شود تا رفتاری از فرد سر بزند که جز پشیمانی سودی نداشته باشد و انسان را یک عمر مدیون و پشیمان کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.