دستگیری شرور تحت تعقیب در شمال کشور

سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی کاشانکاشان فردا فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری شرور تحت تعقیب در عملیات پلیس کاشان در شمال کشور خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی از دستگیری شرور تحت تعقیب در عملیات پلیس کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این شرور به یکی از شهرستان‌های شمال کشور متواری شده بود که با هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و با اخذ نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی فرد یادشده در مخفی‌گاهش در شمال کشور دستگیر شد.

سرهنگ بساطی افزود: متهم دارای سوابق عدیده ای از جمله توهین و تهدید با سلاح سرد، فرار از خدمت، اخلال در نظم عمومی، شرب خمر و غیره بود که نارضایتی زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانیم:
+ کشف یک کیلو هروئین در معده ۲ قاچاقچی در کاشان

+ دستگیری ۲ شرور سابقه‌دار و تحت تعقیب در کاشان

وی تاکید کرد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس کاشان است و نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه در سطح شهرستان کاشان اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی، نظم و آرامش مردم را بهم بزنند.

دستگیری فروشنده ماده مخدر گل در شهر قمصر

فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان همچنین از دستگیری فروشنده ماده مخدر گل در شهر قمصر خبر داد و تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت یک فروشنده مواد مخدر در شهر قمصر با شناسایی این فرد و هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب کاشان این فروشنده مواد مخدر گل به همراه یک کیلو و ۱۰۰ گرم از این ماده مخدر دستگیر شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.