«پیام زیدی» نتیجه دیدار خانگی را به مهمان واگذار کرد

فوتبالکاشان فردا – در هفته چهارم مسابقات فوتبال سوپر لیگ استان اصفهان؛ تیم فوتبال پیام زیدی کاشان نتیجه را به مهمان خود تارزان چادگان واگذار کرد.

به گزارش پورتال خبری کاشان تیم فوتبال پیام زیدی کاشان در این دیدار که عصر چهارشنبه در ورزشگاه امیرکبیر کاشان برگزار شد، بازی را  مقابل تیم فوتبال تارزان چادگان با نتیجه ۳ بر یک واگذار کرد و نخستین شکست در پرونده‌اش به ثبت رسید.

پیام زیدی در نیمه نخست و تا قبل ار دریافت گل توپ و میدان را اختیار داشت اما با یک اشتباه فردی دروازه‌اش بر خلاف جریان بازی باز شد و بلافاصله با اشتباه دوم دومین گل را هم دریافت کرد تا نیمه نخست را با شکست دو بر صفر به رختکن برود.

بیشتر بخوانیم:
+ صعود پیام زیدی و شهید رضایی به لیگ برتر فوتبال استان اصفهان

در آغاز نیمه دوم بار دیگر اشتباه فردی تیم پیام زیدی باعث شد تا سومین گل را هم دریافت کند و در ادامه نیز نتوانست کاری از پیش ببرد و تنها یک بار از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را حبران کرد.

پیام در این بازی هیچ حرفی برای گفتن نداشت، عجله، پاس‌های اشتباه، عدم حمایت و فضاسازی برای یازیکن صاحب توپ، نداشتن بازیکن تمام‌کننده، یکنواختی تاکتیکی، اسیر جنگ روانی حریف و عدم دقت در نواختن ضربات آخر بلای جان نماینده کاشان شد تا بعد از ۳ پیروزی متوالی این بار در خانه نخستین شکست در پرونده‌اش به ثبت برسد.

پیام زیدی علاوه بر اینکه نیاز به مهاجم شش دانگ و تمام کننده دارد باید نیمکت خود را هم تقویت کند.

اما آنچه مهم است این شکست از ارزش‌های تیم پیام زیدی که از بازیکنان با تجریه لیگ کشور و مربی کارکشته‌ای همچون حسین اشراف السادات برخوردار است کم نمی‌کند و در بازی‌های باقیمانده این توانایی را دارد که بتواند این شکست را جبران کند.

تیم پیام زیدی قبل از این دیدار در سه بازی گذشته خود تیم پدیده رهنان را ۲ بر صفر، هیئت بخش مرکزی را ۳ بر ۲ و ماهان طاد اصفهان را ۲ بر یک شکست داده بود .

اسامی بازیکنان تیم پیام زیدی: بهزاد جوزقکار، احسان زارع، احسان سربلوکی، محمد جواد فتاح مقدم، حسین موسوی نژاد، مهدی صانع نژاد، مهدی مقامی، جواد گل محمدی، کاظم تطهیری، مهدی کاظمینی، محمد جعفری، (مجتبی فخره ای، محسن جوزقکار، سجاد جوزقکار، مصطفی احمدی، سید علی حسینی اسحاق آبادی، حجت الله زارع کوچه صالح آبادی و علیرضا نحفی بهاری، سرمربی حسین اشرف السادت، مدیر تیم مصطفی اسلامی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.