«امیر غفور» به «بورسا اسپور» ترکیه پیوست

امیر غفور ملی‌پوش کاشانی والیبال ایران مورد تمجید فدراسیون جهانیکاشان فردا «امیر غفور» والیبالیست جوان کاشانی عضو تیم ملی والیبال ایران و دارنده عنوان بهترین پشت خط‌‌زن مسابقات قهرمانی آسیا، به تیم «بورسا اسپور» ترکیه پیوست.

ملی‌پوش کاشانی تیم والیبال ایران که فصل گذشته در تیم لوبه و لیگ سری‌آ ایتالیا بازی می‌کرد، پس از گسترش و شیوع کرونا از این تیم جدا شده بود، اکنون به تیم بورسا اسپور پیوست.

بر این اساس، غفور در نیم‌فصل دوم سوپرلیگ ترکیه به میدان می‌رود و تا پایان فصل در خدمت این تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانیم:
+  «امیر غفور» لژیونر تیم ملی والیبال به کشور بازگشت

یم بورسا اسپور ترکیه در حال حاضر با ۵ برد و ۱۴ امتیاز از پانزده دیدار برگزار شده، در رتبه سیزدهم سوپرلیگ این کشور قرار دارد و با جذب امیر غفور با عنوان بهترین پاسور آسیا و امتیازآورترین بازیکن لیگ‌ ملت‌ها در سال ۲۰۱۹، امیدوار است در ادامه مسابقات به جایگاه بهتری دست یابد.

در آستانه ورود امیر غفور به ایران به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا، سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران در مصاحبه‌ای از قول ایشان اعلام کرده بود که ورزش دنیا هر روز ضعیف‌تر می‌شود و دیگر لیگ‌های اروپایی اعتبار ندارد و ورزش و والیبال کشورمان هر روز رو به پیشرفت دارد.

حرف‌هایی که همان روز‌ها هم به نظر می‌رسید حرف امیر غفور نباشد و از قول او بیان شده است. با پیوستن امیر غفور به یک تیم غیر ایرانی مشخص شد که فدراسیون علاقه داشته آن‌ حرف‌ها را از دهان امیر غفور بیان کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.