پایان تصویربرداری مستند «امیرکبیر در خون» در کاشان

پایان تصویربرداری مستند «امیرکبیر در خون» در کاشانکاشان فردا – تهیه‌کننده و کارگردان مستند «امیرکبیر در خون» از پایان تصویربرداری این مستند در کاشان خبر داد و اعلام کرد که فاز دوم تصویربرداری در تهران انجام می‌شود.

سجاد باغ‌شیخی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه مستند فیلم «امیرکبیر در خون» پس از اخذ مجوز پروانه ساخت با ۲۵ نفر عوامل پشت‌صحنه و ۲۵ بازیگر فیلم‌برداری خود را در لوکیشن‌های فاز ابتدایی تولید پروژه در خانه تاریخی طباطبایی‌ها، خانه تاریخی بروجردی‌ها، باغ جهانی فین و حمام تاریخی سلطان امیر احمد شروع کرد، اظهار داشت: مستند «امیرکبیر در خون» بیش از هفت ماه را در پیش‌تولید و تحقیقات میدانی به سر می‌برد و پس از نگارش کامل فیلم‌نامه و تمرین پی‌درپی بازیگران آماده ساخت شد.

باغ‌شیخی بابیان اینکه این برنامه، در قالب یک مستند بلند است که در بزرگ‌داشت شهادت امیرکبیر از طریق شبکه‌های سیما پخش خواهد شد، افزود: تمام سعی ما بر آن شد تا در این مستند بعد از سال‌ها تصاویر جدید و باکیفیت روز فیلم‌برداری و صدابرداری از این بزرگ‌مرد تاریخ ایران را برای مردم به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانیم:
+ «حکم رشد» در کاشان ساخته می‌شود

وی ادامه داد: نکته قابل‌تأمل این است که تمامی عوامل سازنده این پروژه از هنرمندان شهرستان کاشان بوده و این افتخار ما است که اگرچه امیرکبیر متولد فراهان اراک است اما امروز امیر را بیشتر به کاشان می‌شناسند و این رسالت بر گردن ما است تا از شهر خود امیرکبیر به مردم ایران و جهان، به دلیل اینکه این مستند به زبان انگلیسی نیز ترجمه زیرنویس خواهد شد، معرفی کنیم.

پایان تصویربرداری مستند «امیرکبیر در خون» در کاشان

تهیه‌کننده و کارگردان مستند «امیرکبیر در خون» با بیان اینکه این پروژه پس از پایان فیلم‌برداری فاز دوم در لوکیشن‌های تهران و روایت‌گری خسرو معتضد و سیف‌اله امینیان به میز تدوین می‌رسد و فرآیند تولید به‌زودی تکمیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: تهیه‌کننده و کارگردان سجاد باغ شیخی، دستیار کارگردان زهرا رزاق، مشاور کارگردان محسن توکلی، منشی صحنه حوریه شیرمحمدعلی، برنامه‌ریز محمدرضا نصیر زاده و… از جمله عوامل ساخت این مستند هستند.

باغ شیخی ساخت مستندهایی همچون مستند برگی از دفتر تاریخ، مستند راهیان عشق، مستند روایت فتح کرونا، مستند حاج ایمان، فیلم کوتاه رخ مهتاب، برنامه تلویزیونی گام دوم و مستند سلام رمضان را در کارنامه خود دارد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.