چه بگویم؟ رئیس شورا گرداننده جلسه است

عفت پدرام‌فر عضو شورای شهر کاشانکاشان فردا اخراج توهین‌آمیز یک خبرنگار زن در شورای شهر کاشان، روز گذشته در رسانه‌های کشور بازتاب گسترده داشت. اما نکته قابل تامل برخورد با خبرنگاران، سکوت اعضایی است که با عنوان دوستدار فرهنگ و فرهنگی وارد شورا شده‌اند.

خبرنگار کاشان فردا برای بررسی علت این سکوت با حسین حیدریان، عفت پدرام‌فر و حسین باغشیخی تماس گرفته و موفق به گفت‌وگو با پدرام‌فر و باغشیخی شده است.

پدرام فر در واکنش به برخورد امروز علی هاشمی طاهری گفت: «چی بگم؟! بالاخره اختیار گردانندگی جلسه، با رئیس شورا است، ما نظرات خودمان را شاید منتقل بکنیم؛ اما گرداننده جلسه رئیس شورا است».

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون با رئیس شورا گفت‌وگو کرده‌اید گفت: «دیگه اینها مباحث داخلی است. ضرورتی ندارد که ما بگوییم چه گفتیم و چکار کردیم.»

روز گذشته علی هاشمی‌طاهری رئیس اصولگرای شورای شهر کاشان با رفتار و ادبیاتی توهین‌آمیز، یک خبرنگار زن را از صحن علنی این شورا اخراج کرد.

«زهرا جلوداریان» دومین خبرنگار کاشانی است که در چند ماه اخیر برای تهیه گزارش از جلسات شورای شهر کاشان با مشکل روبه‌رو می‌شود.

پیش از این نیز از ورود خبرنگار کاشان نیوز به این شورا ممانعت شده بود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. محسن می گوید

    من به علی هاشمی طاهری در انتخابات شورا رأی داده ام ولی واقعا پشیمان هستم .چون ظاهرا ایشان در پشت پرده با یک گروه خاص از جمله اقای رضوانی نژاد و دامادش آقای رضا زاده و..و.. در ارتباط است و اهداف آنها را دنبال می کند تا مصالح دارالمومنین کاشان را .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.