تب و تاب کاشانی‌ها برای «تبدیق» از «مهرعلیزاده»

کاشان فردا ـ با نزدیک‌شدن به موعد خداحافظی شماری از مقامات اجرایی کشور با صندلی‌های مسؤلیت، به دلیل تصویب قانون اخیر کناررفتن مدیران بازنشسته در مجلس، و وجود نام استاندار اصفهان در بین این مقامات، برخی خبرها از تب و تاب کاشانی‌ها برای برگزاری مراسمی به‌یادماندنی و شایسته در «تبدیق» از «مهرعلیزاده» حکایت می‌کند.

یک عضو «ستاد مردمی تبدیق از مهرعلیزاده» که مایل به فاش‌شدن نامش نبود، از تشکیل این ستاد در کاشان بعد از قطعی‌شدن خداحافظی مهرعلیزاده با میز استانداری خبر داد و افزود: استاندار بازنشسته انصافأ در این یک سال نگاه ویژه‌یی به کاشان داشت. او نیک می‌دانست کاشان دومین شهر بزرگ استان است و اگر در طول تاریخ، پایتخت هیچ سلسله‌یی نبوده اما دست‌کمی از یک پایتخت نداشته و اگر اصفهان انگشتر است، کاشان نگین آن محسوب می‌شود، لذا وی در این یک سال، هر ماه یک روزش را برای کاشان می‌گذاشت به‌طوری که یک پایش در ترمینال کاوه بود و یک پایش در ترمینال کاشان.

به گفته‌ی این عضو ستاد مردمی تبدیق از مهرعلیزاده در کاشان، برای برگزاری این آیین به وزارت کشور نامه نوشته‌اییم تا با برگزاری این برنامه در کاشان موافقت کنند چرا که قطعأ این شتر دم در خانه هر مسؤلی می‌خوابد. لذا اگر کوه به کوه نمی‌رسد اما قدرشناسی ما کاشانی‌ها جای دوری نخواهد رفت و تو نیکی می‌کن و در زاینده‌رود انداز.

این عضو ستاد مردمی تبدیق از مهرعلیزاده در کاشان درباره چرایی استفاده از عبارت «تبدیق» برای بدرقه مهرعلیزاده نیز گفت: اگر پای تجلیل در میان بود حتمأ از او تبجیل می‌کردیم اما چون قرار است استاندار را بدرقه کنیم، با خلاقیت از واژه «تبدیق» استفاده کردیم و این در حالی است که موافقت آقای «حداد‌عادل» را هم گرفته‌ییم و اسنادش هم موجود است!

وی با بیان این که در «ستاد تبدیق» برنامه‌های بسیاری برای نکوداشت بدرقه مهرعلیزاده تدارک دیده‌شده یادآور شد: قرار است کمیته هنری دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس نیز برای مراسم بدرقه کلیپی 10 دقیقه‌یی آماده کند که غالب این کلیپ دربرگیرنده پیام عاطفی «ساداتی‌نژاد» در بدرقه استاندار بازنشسته است.

این عضو ستاد مردمی تبدیق از مهرعلیزاده در کاشان ادامه داد: برای کارگردانی این کلیپ با «جواد شمقدری» و «ابوالقاسم طالبی» گفت‌وگوهایی صورت گرفته که ظاهرأ شمقدری گفته تا فیلمنامه‌یی با قابلیت راهیابی به اسکار به دستش نرسد دست به سیاه و سفید نمی‌زند و طالبی نیز چون در تدارک پیش تولید فیلم «قلاده‌های برنز» با موضوع جریان انحرافی است از زیر بار کلیپ 10 دقیقه‌یی شانه خالی کرده.

به گفته‌ی این عضو ستاد مردمی تبدیق از مهرعلیزاده در کاشان، یکی از مقامات شهرستان نیز در واکنش به بازنشسته‌شدن استاندار گفته: در آیین تبدیق مهرعلیزاده قصد سخنرانی ندارم اما در گوش وی دعای بدرقه خواهم خواند.

به روایت این عضو ستاد مردمی، از شورای شهر کاشان نیز خبر می‌رسد یکی از اعضای این شورا در واکنش به برگزاری آیین تبدیق از مهرعلیزاده در کاشان گفته است: ما در این چند سال بارها از آقای زرگرپور و مهرعلیزاده برای بیان و بررسی مشکلات شهرمان درخواست جلسه کردیم اما هیچ‌کدام اقدام نکردند، اما اگر نمی‌دانید بدانید، بنده در آیین تبدیق استاندار نه شیرینی خواهم خورد و نه خرما، چون رأی من ممتنع است، لذا تا مدتی محدود سکوت خواهم کرد تا ببینیم استاندار بعدی چه کسی است.

این همه تدارک کاشانی‌ها در تبدیق از مهرعلیزاده در حالی است که شنیده می‌شود شهرداری کاشان نیز برای مشارکت در این برنامه، ایده‌یی همچون اهدای تندیس شهروند افتخاری با زیرنویس طلاییِ «خدمت دیگه تموم شد» به استاندار بازنشسته را در نظر گرفته است.

مهدی سلطانی‌راد ــ کاشان آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.