آتش‌سوزی در شهرک‌های صنعتی آران و بیدگل به صفر رسید

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگلکاشان فردا ـ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل گفت: آمار آتش‌سوزی در شهرک‌های صنعتی  این شهرستان امسال به صفر رسیده است.

به گزارش ایرنا، «امیر بهروان» جمعه ۶ مهرماه به‌مناسبت روز آتش‌نشانی افزود: ارائه آموزش‌های آتش‌نشانی در تمام سطوح و برای تمام اقشار در یک سال گذشته از سوی واحد آموزش این سازمان، موجب کاهش حادثه‌های منجر به آتش‌سوزی در آران و بیدگل و صفرشدن آمار شهرک‌های صنعتی شد.

وی با اشاره به آمار قابل توجه آتش‌سوزی در شهرک‌های صنعتی آران و بیدگل در سال‌های گذشته افزود: آتش‌نشانان این شهرستان، 6 ماهه نخست سال جاری در 358 مورد حادثه خدمت‌رسانی کردند که شامل 125 فقره مهار آتش و 233 مورد سایر حادثه‌ها بود.

بهروان اعلام کرد: بیشترین مورد آتش‌سوزی با 54 فقره مربوط به انبار، دامداری و زمین بایر، 34 مورد حادثه در واحدهای مسکونی و مغازه‌ها، 16 فقره آتش‌سوزی خودرو و موتورسیکلت و 21 فقره نیز آتش‌سوزی درختان و زمین‌های کشاورزی بود که خوشبختانه تلفات جانی همراه نداشت.

وی عنوان کرد: همچنین 136 مورد از خدمات آتش‌نشانی در زمینه مهار حیوانات وحشی، 50 مورد نجات فرد محبوس در خانه یا خودرو و آسانسور، 10 فقره سانحه رانندگی، ۸ مورد ریختن آوار و تخریب دیوار، 9 مورد برق‌گرفتگی و 14 مورد سقوط در چاه بود.

به گفته بهروان، یک ایستگاه آتش‌نشانی با هفت دستگاه خودرو اطفائی و 2 خودروی امداد و نجات در آران و بیدگل فعالیت دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.