«رضا جمشیدی‌فرد» در وزن ۶۵کیلوگرم اول شد

مسابقات کشتی جوانان استان اصفهانکاشان فردا ـ نفرات برتر مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان اصفهان در رده سنی جوانان پس از 2 روز رقابت در سالن ورزشی رفاه کارگران کاشان مشخص شدند.

به گزارش ایرنا، مسئول برگزاری این مسابقه‌ها شام‌گاه جمعه ۶ مهرماه گفت: «حسن حاجتی» در 57 کیلوگرم از اصفهان، «امیرحسین معینی» از مبارکه در ۶۱، «رضا جمشیدی‌فرد» از کاشان در 65، «رسول سبک‌تکین» از لنجان در 70 و « محمدرضا بابایی در 74 کیلوگرم از مبارکه رتبه‌های نخست را کسب کردند.

مرتضی مقامی افزود: غلامرضا سلیمیان از لنجان، علی شیران، سهیل جهانگیری، محمدرضا نادری، محمد نادری و محمدرضا جباری از اصفهان و مبارکه توانستد با غلبه بر حریفان خود مقام نخست را در وزن‌های 79، 86، 92، 125 و 97 کیلوگرم به‌خود اختصاص دهند.

وی بیان کرد: نفرات نخست هر وزن جواز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان را به‌دست آوردند که آبان‌ماه با میزبانی کردستان برگزار خواهد شد.

به گفته مقامی، این مسابقات به همت هیات کشتی و با همکاری اداره ورزش و جوانان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان به‌صورت انفرادی با حضور 148 ورزش‌کار در قالب 22 تیم برگزار شد و کشتی‌گیران در 10 وزن با یک‌دیگر به رقابت پرداختند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.