پیام ساداتی‌نژاد به مناسبت هفته نیروی انتظامی

سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلسکاشان فردا ـ در آستانه «هفته نیروی انتظامی» نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در پیامی این هفته را به برقرار‌کنندگان امنیت در جامعه تبریک گفت.

در  پیام سیدجواد ساداتی‌نژاد آمده‌است:
باسمه تعالی
امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند.
«مقام معظم رهبری»

بی‌تردید نظم و امنیت و آرامش در تمام نقاط کشور، مدیون فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که با تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا، پشتیبانی ملت و در سایه ایمان و مجاهدت‌های آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و تعالی کشور و مردم مهیا شده است.

هفته گرامیداشت نیروی انتظامی فرصت مغتنم و شایسته‌ای است تا ضمن آگاهی از خدمات و عملکرد ارزشمند نیروی انتظامی، زمینه‌های قانون‌گرایی و ایجاد نظم توسط عموم افراد جامعه تبیین گردد و با مشارکت همه دستگاه‌های دولتی و مردمی و تعیین نقش و سهم هر یک از آنان، در تحقق نظم، امنیت و آسایشی در شأن جامعه اسلامی بیش از پیش موفق باشیم.

این‌جانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی و ضمن تبریک این هفته از تلاش‌ها و جانفشانی‌های حافظان نظم و امنیت جامعه به‌ویژه فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل قدردانی نموده؛ توفیقات روزافزون آن‌ها را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
سیدجواد ساداتی نژاد

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.