اختلاف‌افکنی ابزار کار شيطان

کاشان فردا ـ یکی از کارهای شیطان تفرقه‌افکنی و گسترش سوءظن و بدبینی و دامن‌زدن به اختلافات و زمینه‌سازی برای خصومت و دشمنی بین عموم انسان‌ها و به‌ویژه بین مسلمانان و مومنان است.

قرآن در این زمینه این‌گونه هشدار می‌دهد: «وَقُل لِّعِبَادِی یَقُولُواْ الَّتِی هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ الشَّیْطَانَ یَنزَغُ بَیْنَهُمْ إِنَّ الشَّیْطَانَ كَانَ لِلإِنْسَانِ عَدُوًّا مُّبِینًا» ( و به بندگانم بگو: آن‌چه را كه بهتر است بگویند، كه شیطان میانشان را به هم می‌‏زند، زیرا شیطان همواره براى انسان دشمنى آشكار است.»)
(اسراء 53)

هنوز یادمان هست مطالب تحریک‌آمیز برخی را… زمانی که لیست همدلی در کاشان بر اساس یک فرایند کاملا مردم‌سالار و قانونی، پیروز انتخابات شورای شهر شدند. (همین برخی‌ها) طرفداران گروه شکست‌خورده را به تجمع در مقابل ساختمان شورای شهر کاشان فراخواندند. از هیئت‌ها و برخی کانون‌ها و تشکل‌های مذهبی و دینی و اجتماعی و فرهنگی استفاده ابزاری کردند.

ذهن و خاطر مردم کاشان این هوچی‌گری و بدعت‌پروری‌های برخی افراد را هرگز فراموش نخواهد کرد.
این اقدامات تحریک‌آمیز در زمانی است که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) در مناسبت‌های مختلف بر دفاع از رای مردم تاکید کردند و مسئولان و مردم را به قانون‌مداری و قبول رای اکثریت توصیه کردند.

قلب انسان زمانی به درد می‌آید، که این قانون‌شکنان و بدعت‌گزاران، خود را ذوب در ولایت می‌دانند و متاسفانه به جای این‌که زینت ولایت باشند، توده مردم را ولایت‌زده می‌کنند.

متاسفانه یکی از تهرانی‌های به‌اصطلاح کاشانی‌تبار که شاید سالی یک‌ بار سری به شهر دارالمومنین می‌زند، تاکنون چندین بار باعث فتنه‌گری و تفرقه‌افکنی در این شهرستان شده است. کاشانی که همواره به همدلی و وحدت و دارالمومنینی معروف است.

به نظر می‌رسد فتنه‌ای دیگر در راه است و بر اساس اسناد موجود، پیامک‌هایی به برخی از خبرنگاران زحمت‌کش و عدالت‌خواه و کاشان‌دوست ارسال شده‌است مبنی بر این که فردا در جلسه شورا حضور پیدا کنید. یقینا یکی از اهداف مدنظر ایجاد تشنج و منحرف‌کردن افکار عمومی از واقعیتی است که باید برای افکار عمومی ثابت شود.

بازهم تکرار و تاکید می‌کنم و براساس مرجع و مطلبی که از سایت شورای شهر کاشان دریافت کرده‌ام، آقای «هاشمی طاهری» در 63‌امین جلسه رسمی شورا که با حضور فرماندار محترم و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان شهری برگزار شد چنین می‌گوید: «پرسنل شهرداری به‌ویژه اتوبوس‌رانی 140 روز است که فقط یک میلیون تومان حقوق گرفته‌اند.»

علی هاشمی طاهری، عضو شورای اسلامی شهر کاشان در ادامه مباحث و درخواست‌های خود خطاب به فرماندار با طرح مباحث حقوق معوقه پرسنل شهرداری، مشکلات شهری و شهرداری گفت:«پرداخت حقوق پرسنل شهرداری بویژه اتوبوس‌رانی که 140 روز است فقط یک میلیون تومان حقوق گرفتند.»

آقای هاشمی طاهری در ادامه سه بار تاکید می‌کنند که اگر غیر از این باشد و آقای شهردار بتواند خلاف ادعای حقیر را ثابت کند من از سمتم استعفا می‌کنم…

به نظر می‌رسد ادعای آقای «هاشمی طاهری» از چند روز قبل تاکنون کاملا تغییر کرده است و ایشان این موضوع را که گفته است پرسنل شهرداری بویژه اتوبوسرانی 140 روز است که فقط یک میلیون تومان حقوق گرفته‌اند رد می‌کند و ادعای جدیدی را مطرح می‌کند که من می‌گویم پرسنل اتوبوسرانی 4 ماه حقوق معوقه دارند، در صورتی که شهردار می‌گوید دو ماه حقوق معوقه وجود دارد.

اینجاست که صورت مسئله و موضوع کاملا متفاوت می‌شود و با آن ادعای قبلی آقای هاشمی طاهری کاملا فرق دارد. و اینجاست که انسان بوی دیگری را استشمام می‌کند مبنی بر این که برخی نه‌تنها دغدغه پرسنل شهرداری را ندارند، بلکه با ادعای دل‌سوزی درصدد محقق‌کردن اهداف دیگری هستند و به‌قولی به جای کدو ؛ کلم آب می‌دهند زیرا اگر واقعا دغدغه داشتند، در دوره شهردار پیشین که حقوق کارکنان شهرداری تا چهار ماه معوق می‌شد نیز شهردار وقت را به چالش می‌کشیدند. حتی یک مورد اتفاق نیفتاد که صحبت از حقوق معوقه قشر زحمت‌کش شهرداری بکند. نه تنها شهردار وقت را به چالش نکشید، بلکه به‌شدت از وی حمایت کرد. آری این است رسم روزگار…

فایل صوتی آقای هاشمی طاهری در آن جلسه به‌زودی منتشر می‌شود تا مردم عزیز کاشان به خصوص فعالان عرصه رسانه و خبرنگارانی که احتمالا از اصل موضوع و واقعیت امر اطلاعی ندارند، حقیقت را به‌خوبی بدانند تا خدای ناکرده یک عمر تلاش مستقل و مخلصانه خود را فدای اظهارات تحریک‌آمیز آن شهروند تهرانی به اصطلاح کاشانی‌تبار نکنند.

از سوی دیگر ریاست محترم شورای شهر و شهردار محترم حق شکایت از عامل تحریک فضای رسانه‌ای و افکار عمومی کاشان را برای خود محفوظ می‌دارد و عامل برهم‌زننده فضای عمومی شهر که متاسفانه بیرون گود نشسته است و تحریک می‌کند، باید مسئولیت پیامدها و عواقب احتمالی ناشی از این تفرقه‌اندازی و هوچی‌گری و احتمالا هرج و مرج را بر عهده بگیرد.

گفته می‌شود برخی عوامل تحریک‌کننده از پرسنل زحمتکش و متعهد سازمان اتوبوس‌رانی نیز درخواست کرده‌اند شنبه صبح در مقابل ساختمان شورای شهر تجمع و به قول خودمانی سر و صدا کنند تا با این کار عملکرد شهردار محترم و شهرداری را زیر سوال ببرند و توجه مردم و افکار عمومی را از استعفای آقای هاشمی طاهری بر اساس قول و تعهدی که داده است منحرف کنند.

از این فرصت استفاده می‌کنم و بار دیگر از آقای هاشمی طاهری درخواست می‌کنم بر اساس اسناد منتشر‌شده که خلاف ادعای شما را ثابت می‌کند استعفای بدون قید و شرط شما را خواستاریم.

سید محمد مسعودی علوی ـ کانال کاشان شهر ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.