ملی‌پوش سابق والیبال ایران، میهمان آیین دانش‌آموزیِ هفته تربیت‌بدنی کاشان

هفته تربیت‌بدنی با حضور میرمصطفی شجاعی در مدرسه شهید الماسی کاشانکاشان فردا ـ دانش‌آموزان ورزش‌دوست یکی از مدارس دوره راهنمایی کاشان، صبح چهارشنبه ۲ آبان‌ماه ۹۷ در فضایی پرنشاط، هفته‌ی تربیت‌بدنی و ورزش را با حضور پیش‌کسوت و ملی‌پوش سابق والیبال ایران گرامی داشتند.

به گزارش کاشان آنلاین، در این آیین که در سالن ورزشی بسیج و با حضور صدها دانش‌آموز از مدرسه راهنمایی «شهید الماسی» و آقایان «جمال» و «عموزاده» برگزار شد، «میرمصطفی شجاعی» ملی‌پوش سابق و پیش‌کسوت والیبال ایران در سخنان کوتاهی ورزش را مکمل کسب دانش و آگاهی در دوران تحصیل دانست و از دانش‌آموزان خواست تا تندرستی، سلامت، شادابی و نشاط در پرتو ورزش را نزد مربیان با دانش، آگاه، سالم و متعهد بیاموزند چرا که هدایت درست و صحیح در این مقطع سنی است که آینده ورزش‌کار را بیمه می ‌کند.

ملی‌پوش سابق والیبال، همچنین با تبریک پیروزی تیم پرسپولیس مقابل السد قطر و راه‌یابی این تیم به فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، به شکل مجمل و فشرده به بیان سابقه قهرمانی و نایب‌قهرمانی تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها پرداخت.

در این آیین همچنین عابدی  از مدیران سابق تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان، در سخنان کوتاهی ضمن گرامی‌داشت هفته تربیت‌بدنی و تبریک این ایام به ورزش‌کاران، مربیان و دانش‌آموزان ورزش‌دوست، ابراز امیدواری کرد تا ورزش و حوزه آموزش و پرورش کاشان با همراهی خانواده‌ها بتوانند بیش از پیش در معرفی استعدادهای ورزشی نونهال و نوجوان کوشا و فعال باشند.

وی با ذکر مثال‌هایی همچون «امیر غفور» و «احسان حاج‌صفی» افزود: علی‌رغم برخی کمبودها در حوزه فضاهای ورزشی، اما کاشان پتانسیل بسیاری برای معرفی و پرورش استعدادهای ورزشی دارد.

رقابت پرنشاط بین شماری از دانش آموزان در قالب مسابقات طناب کشی، دارت و کیسه تنی و اهدای جایزه به برترینهای این سه مسابقه بخش پایانی این آیین بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.