30هزار مترمربع زیرسازی راه‌روها در شهرداری منطقه سه کاشان

 30هزار مترمربع زیرسازی راه‌روها در شهرداری منطقه سه کاشانکاشان فردا ـ‌ مدیر منطقه ۳ شهرداری کاشان از زیرسازی از زیر سازی بیش از ۳ هزار متربع از راه‌روهای این منطقه در در 6 ماهه نخست ۹۷ خبرداد.

سید محمدرضا متشکرده گفت: این زیرسازی با اعتباری افزون بر ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی منطقه سه شهرداری کاشان تامین شده است.

متشکره افزود: از آن‌جایی که وجود راه‌روهای خاکی و ناهموار باعث نازیبایی بصری است؛ منطقه سه شهرداری کاشان ادامه زیرسازی و آسفالت این راه‌روها در سطح منطقه را در دستور کار قرار داد.

مدیر منطقه سه تصریح کرد: اولویت‌بندی عملیات راه‌سازی راه‌روهای شهری، براساس درخواست‌های مردمی و اعلام نظر معتمدین و سرمایه‌های اجتماعی نواحی چهارگانه به عنوان یکی از سیاست‌های پیش روی منطقه در سال‌جاری در حال انجام است..

به گفته او کنار‌گذر از فرش یلدا تا پمپ گاز میدان امام علی (ع)، انتهای درب اصفهان به بلوار ساحلی، بلوار واجدی کوچه باسکول، خیابان پشت ناحیه لتحر، کوچه شهید علی‌حسینی، و انتهای خیابان ولی‌عصر ( ع) به سلمان 14 از جمله راه‌روهایی است که فرایند زیرسازی و راه‌سازی در آن صورت گرفته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.