اعتبارهای فرهنگی تناسبی با ظرفیت‌های کاشان ندارد

ساداتی‌نژاد در شورای اداری کاشانکاشان فردا ـ  نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارهای فرهنگی اختصاص‌یافته، هیچ تناسبی با ظرفیت‌های ویژه کاشان ندارد و باید با برنامه‌ریزی بهتر در تخصیص اعتبارها، نسبت به بهره‌برداری از این توان‌مندی‌های ملی و بین‌المللی اقدام شود.

به گزارش ایرنا، سید‌ جواد ساداتی‌نژاد شام‌گاه چهارشنبه ۲۳ آبان‌ماه در شورای اداری کاشان تصریح کرد: این منطقه از نظر فرهنگ، تمدن و هنر زبانزد است و حتی بخشی از داشته‌های کشور در این زمینه‌ها مدیون کاشان بوده و بر این اساس باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

ساداتی‌نژاد تاکید کرد: خطه کاشان مهد دین و فرهنگ است و باید استفاده از ظرفیت‌های آن از جمله پایتختی کتاب ایران، متفاوت از سایر نقاط باشد.

 بیست‌و‌ششمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از صبح چهارشنبه با مشارکت بیش از 60 نهاد و سازمان در سراسر کشور با شعار ‘حال خوش خواندن’ در کاشان آغاز شده است.

کاشان اسفندماه 96 به دلیل برنامه‌های نوآورانه، مشارکت‌جویانه، منسجم و استفاده از ظرفیت‌های صنعتی، فرهنگی و هنری در تدوین آن‌ها به عنوان ‘پایتخت کتاب ایران’ برگزیده شد.

18 کتاب‌خانه عمومی نهادی و مشارکتی با 350 هزار جلد کتاب و 14 هزار نفر عضو فعال در شهرستان کاشان وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.