آران و بیدگل به شبکه ملی جامعه ایمن می‌پیوندد

شبکه ملی جامعه ایمنکاشان فردا ـ‌ سرپرست شبکه بهداشت آران و بیدگل گفت: آران و بیدگل به شبکه ملی جامعه ایمن می‌پیوندد.

به گزارش تسنیم، دکتر اعظم باقری بعدازظهر یک‌شنبه ۲۷ آبان‌ماه ۹۷ در نشست کارگروه بهداشت با سرپرست فرمانداری آران و بیدگل، هدف جامعه ایمن را، ایمن‌سازی شهرها در مقابل آن‌چه منجر به حادثه و سانحه می‌شود عنوان کرد و افزود: پیش‌گیری از ایجاد حادثه و سانحه و بهترین درمان نیز در دستور کار این طرح می‌باشد، که با همکاری تمامی ارگان‌ و دستگاه‌ها میسر است،

باقری بیشترین آمار مرگ و میر در شهرستان را تصادفات دانست و خاطرنشان کرد: با آموزش‌های لازم شهروندی در خصوص ترافیک و سوانح رانندگی می‌توانیم از این آمار کم کنیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه در شهرستان آران و بیدگل شایع‌ترین حوادث مربوط به تصادف با موتورسیکلت است که وجود استانداردهای رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی این خطر را کاهش می‌دهد.

در ادامه سرپرست فرمانداری آران و بیدگل تدوین بانک اطلاعاتی، تمهیدات و تهدیدات سلامت بهداشت، و اقدامات پیش‌بینانه و پیش‌گیرانه را یک ضرورت دانست و افزود: با داشتن اطلاعات کافی در این مورد می‌توانیم اقدامات بهتری در مواجه با این موضوع انجام دهیم.

اسماعیل بایبوردی با تاکید بر لزوم داشتن کارگروه بررسی در زمینه تغذیه تصریح کرد: با تحقیقات لازم در خصوص تغذیه مناسب افراد می‌توان به سلامت جامعه کمک شایانی کرد. چنان‌چه رفع نیازهای خورد و خوراک و امنیت غذایی را برای شهرستان به ارمغان آوریم، شهرستان توسعه‌یافته‌ایی خواهیم داشت.

وی افزود: داشتن جامعه ایمن همکاری تمامی دستگاه‌ها را می‌طلبد، و استانداردسازی در کلیه امور فرصت کاهش حوادث و سوانح را به ما خواهد داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.