تمام‌قد از جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان حمایت می‌کنیم

کاشان فردا ـ‌ فرماندار کاشان گفت: ما خودمان را صاحب‌خانه «جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان» می‌دانیم و تمام قد در خدمت به این جشنواره هستیم.

به گزارش تسنیم، «علی‌اکبر مرتضایی» در نشست شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر تصریح کرد: هنر مقوله‌ای است که نه قابلیت تحریک و نه قابلیت تشویق دارد بلکه یک حرکت خودجوش است که توسط هنرمندان رقم می‌خورد.

مرتضایی از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد ملی تشکر کرد و گفت: امیدوارم با تلاش و همکاری با یک‌دیگر بتوانیم آن‌طور که شایسته است، شاهد برگزاری این برنامه ملی در کاشان باشیم.

می ادامه داد: امیدوارم با همیاری سایر نهادها و ارگان‌های شهری، انتظارات ستاد برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مهر برآورده و بهترین رویداد ملی در شهر کاشان رقم بخورد.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان یکی از برنامه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان است که به همت فرهنگ‌سرای مهر این سازمان با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و با هماهنگی با آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و همچنین شورای تامین کاشان با اجرای های متعدد در قالب نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی، آذرماه امسال در فرهنگ‌سرای مهر، مدارس، دانشگاه‌ها و سطح شهر کاشان برگزار می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.