خانه تئاتر و بهزیستی کاشان تفاهم‌نامه همکاری امضا‌ء کردند

تفاهم‌نامه بهزیستی و خانه تئاتر کاشانکاشان فردا ـ اداره بهزیستی و خانه تئاتر کاشان، برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری،  تفاهم‌نامه همکاری متقابل امضا‌ء کردند.

به گزارش روابط عمومی خانه تيئاتر کاشان، در این تفاهم‌نامه، پس از اشاره به تراکم فزاینده شهرها و به همان نسبت آسیب‌های اجتماعی، بر نقش برجسته  «فرهنگ» و «هنر» در کاهش این آسیب‌ها تاکید و تصریح شده‌: این تفاهم‌نامه فی‌مابین اداره بهزیستی و خانه تئاتر کاشان،‌ و در راستای رسالت و اهداف فرهنگی این دو نهاد منعقد شده‌است.

همکاری متقابل برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در قالب‌های مختلف، با هدف پیشگیری از‌ آسیب‌های اجتماعی، ترویج کتاب‌خوانی، بسترسازی برای اجرای برنامه‌های نمایشی در مراکز تحت پوشش بهزیستی و مساعدت آن اداره با هنرمندان و کارشناسان خانه تئاتر در اجرای نمایش‌ها با موضوعات اجتماعی از مفاد این تفاهم‌نامه است.

همچنین اجرای برنامه‌های نمایشی (نمایش ، نقالی) و آموزشی توسط خانه‌ تئاتر کاشان در مهد‌ کودک‌ها و برگزاری جشنوار قصه‌گویی با عنوان «راویان کودک» از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

استعدادیابی از معلولان و برنامه‌ریزی برای آموزش و توان‌مند‌سازی آن‌ها، ارسال پوستر و اقلام فرهنگی به بهزیسی برای اطلاع‌رسانی درخصوص برنامه‌های خانه تئاتر،‌ و صدور کارت عضویت افتخاری برای خانواده بزرگ بهزیستی و نمایش‌نامه‌خوانی برای جامعه هدف بهزیستی از تعهدات خانه تئاتر کاشان در این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه که در ۱۵ ماده و ۵ بند و برای مدت یک‌سال شمسی از تاریخ ۱۵ آذر ۹۷ تا ۱۵ آذرماه ۹۸ تنظیم‌شده، به امضای «محمد نظافتی» مدیرعامل خانه تئاتر کاشان، و «ام‌البنین متقی» سرپرست اداره بهزیستی کاشان رسیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.