پیوستن کاشان‌کارت به باشگاه مشتریان شبکه نفیس

پیوستن کاشان کارت به باشگاه مشتریان نفیسکاشان فردا ـ معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی شهرداری کاشان، از پیوستن «کاشان‌کارت» به «باشگاه مشتریان شبکه نفیس» خبرداد.

«مرتضی حسینی» افزود: با پیوستن کاشان‌کارت به این‌ شبکه، دارندگان این کارت با ثبت‌نام و عضویت در این باشگاه می‌توانند از خدمات تخفیفی، اقساط، گردشگری، رفاهی و تفریحی، پزشکی و دندانپزشکی، فنی و تاسیسات و صنوف مختلف این شبکه استفاده نمایند.

حسینی گفت: این خدمات برای شهروندان آران و بیدگل نیز قابل دسترسی بوده و با عضویت در این شبکه می‌توانند از امکانات این طرح بهره‌مند شوند.

وی اضافه‌کرد: وام‌های خرید کالا تا سقف ۵۰ میلیون تومان، از امتیازات ویژه این شبکه خواهد بود که برای کارمندان و بازشستگان محترم بدون تشریفات خاص و برای شاغلین بخش خصوصی در صورت تایید کارفرما قابل پرداخت می‌باشد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی شهرداری اظهار داشت: اعضای باشگاه مشتریان این شبکه، از خدمات گردشگری کشوری از جمله ۱۷۰۰ هتل و مراکز تفریحی و توریستی با تخفیف ۲۰ الی ۵۵ درصد، خدمات بنیان سلامت کشوری دندان‌پزشکی با ۲۰ درصد، تهیه بلیط‌های چارتری هواپیما، اتوبوس و … با تخفیف‌های متغیر، فروشگاه‌های کشوری با بیش از ۵ هزاز هزار واحد صنفی در کشور با تخفیف حداقل ۱۰ الی ۲۰ درصد، بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است، عوامل اجرایی این پروژه با حضور در بین شهروندان، نسبت به ثبت عضویت افراد متقاضی به‌صورت رایگان اقدام می‌نمایند.

شهروندان می‌توانند کلیه کارت‌های بانکی خود را در این شبکه ثبت نموده و از طریق کانال تلگرامی kashancart@ و صفحه اینستاگرام kashancart و ربات ویژه تلگرامی nafiskashancart_bot@ ثبت نام نمایند و از خدمات ارزنده این شبکه مطلع گردند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.