حاجی‌دلیگانی:۹۲میلیون تومان حقوق مدیر؛ مطهری: برای ۶ماه بوده

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهرکاشان فردا ـ نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: علی‌رغم قانون مصوب مجلس هنوز شاهد عدم شفافیت در حقوق مدیران و مسئولان هستیم.

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در اخطاری در جلسه علنی چهارشنبه ۷ آذرماه مجلس بیان کرد: در خصوص شفاف‌سازی حقوق مدیران و مسئولان، مجلس، در سال ۹۵ مصوبه داشت و در سال ۹۶ قراربود حقوق مقامات و مدیران شفاف‌سازی شود، اما تاکنون اقدامی انجام نشده است.

وی در ادامه اعلام کرد: آقای لاریجانی اعلام کرد که اطلاعات به نمایندگان مجلس داده شده، اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است، هنوز مردم نمی‌دانند که مسئولان آن‌ها چه‌قدر حقوق می‌گیرند.

نماینده مردم شاهین‌شهر اعلام کرد: یک فیش حقوقی در فضای مجازی منتشرشد که یک مدیر دولتی ۹۲ تومان حقوق گرفته است، اگر این شفاف‌سازی اتفاق می‌افتاد شاهد این شرایط نبودیم.

«علی مطهری» که اداره مجلس را بر عهد داشت، در پاسخ به وی بیان کرد: این موضوع را ما در هیئت‌ريیسه پی‌گیری خواهیم کرد. در خصوص مدیری که فرمودید نیز ظاهرا دیشب در تلویزیون پخش شده و این حقوق متعلق به ۶ ماه این مدیر بوده است که تقریبا ماهی ۱۲ میلیون تومان می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.