بازدید مدیران آژانس‌های گردش‌گری 12 کشور خارجی از کاشان

بازدید ۳۲ تورگردان خارجی از ایرانکاشان فردا ـ گروه 32 نفره تورگردانان و مدیران آژانس‌های گردش‌گری از 12 کشور مختلف، شنبه ۱۰ آذرماه ۹۷ از چهار جاذبه تاریخی و اقامتی کاشان بازدید کردند.

به گزارش کاشان آنلاین، در این بازدید که با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران در مقاصد جدید و در قالب گروه 32 نفره از تورگردانان و مدیران شرکت‌های مسافرتی از 12 کشورِ اتریش، برزیل، مکزیک، کاستاریکا، آرژانتین، پرتغال، اسپانیا، هلند، روسیه، بلژیک، فرانسه و پرو انجام‌شد، اعضای گروه به‌ترتیب از باغ‌موزه فین، خانه تاریخی بروجردی، هتل‌سرای عامری‌ها و مهینستان راهب بازدید و با مختصات سبک و شیوه معماری و تاریخ احداث این بناها آشنا شدند.

به گفته‌ی «رضا کرابی» مدیر این تور، گروه 32 نفره تورگردانان و مدیران آژانس‌های گردش‌گری جمعه هفته گذشته وارد کشورمان شده و به‌ترتیب از شهرهای قم، نطنز، یزد، رفسنجان، کرمان، شیراز، اصفهان و کاشان بازدید کردند.

وی مهم‌ترین هدف این تور را تماشای جاذبه‌ها و امنیت ایران دانست و افزود: حضور این تورگردانان از 12 کشور مختلف که علی‌رغم فعالیت در حوزه گردشگری برخی از آن‌ها بری نخستین‌بار به ایران و کاشان سفر می‌کنند در تغییر چهره ایران نزد شهروندان اروپایی و دیگر اقصی نقاط دنیا که متأسفانه سالیانی است بر اثر تبلیغات مغرضانه مقداری تخریب‌شده، تأثیر به‌سزایی دارد.

حضور این ۳۲ نفر با بازدید هزاران گردشگر در آینده برابری می‌کند
«مهران سرمدیان» سرپرست اداره میراث فرهنگی کاشان نیز در حاشیه بازدید این گروه نیز گفت: این گروه که خود از جنس صنعت گردشگری در کشورهای خود هستند، می‌توانند پس از این بازدید، مبلغان فرهنگ و تاریخ ایران و شهر کاشان باشند و در حقیقت حضور این گروه 32 نفره، با بازدید هزاران گردشگر خارجی از کاشان در آینده برابری می‌کند.

این گروه ناهار را میهمان میهنستان راهب بود و قبل و پس از پذیرایی با بخشی از قسمت‌های این اقامت‌گاه زیبا و نمادی از خانه‌های اصیل ایرانی آشنا شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.