خودروهای تولیدی در کشور کاستی‌های بسیاری دارند

دیدار وزیر صمت با امام جمعه کاشانکاشان فردا ـ وزیر صمت گفت: افزون بر 500 هزار انبار و مرکز نگه‌داری کالا تحت نظارت سامانه جامع انبارها قرار دارند که خوشبختانه در بازدیدها ذخیره‌هایشان بهتر از سال‌های گذشته بوده است.

به گزارش ایرنا، رضا رحمانی شنبه‌شب ۱۱ آذرماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در شهرستان افزود: ماموریت اصلی این وزارت‌خانه تامین و حفظ کالاهای اساسی مردم است و دولت از ابتدای سال جاری ارز کالاهای اساسی مانند گوشت، برنج، روغن، شکر، نهاده‌های دامی، حبوبات و کره را تامین کرد.

وی بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی نیز ماموریت دارد که تا پایان امسال از محل درآمدهای دولت، ذخیره‌سازی کالاهای اساسی را ادامه دهد تا در زمان مورد نیاز به بازار عرضه شود.

رحمانی همچنین به تشکیل کارگروه تامین مواد اولیه و حفظ زنجیره تولید در این وزارت‌خانه اشاره کرد و یادآور شد: تامین مواد اولیه در واقع برطرف کردن مانع‌های تولید است و در سال‌های گذشته بخشی از مواد اولیه در داخل کشور تولیدشده که ظرفیت‌های خوبی هم برای تولید بیش از میزان نیاز ایجاد کرده است.
رحمانی تحریم‌ها را فرصتی برای شناسایی مشکلات تولید داخل دانست و عنوان کرد: بخشی از این مشکلات در سال جاری و بخش‌های عمده آن در آینده برطرف خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان نیز با اشاره به حضور کمرنگ جمهوری اسلامی ایران در نمایش‌گاه‌های بین‌المللی افزود: صنایع داخلی دارای ضعف است، تولیدات نمی‌توانند رقابت کنند و در مواردی مردم نیز رغبتی برای خرید برخی از این کالاها ندارند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون خودروی ملی نداریم، خودروهای تولیدی در کشور کاستی‌های بسیاری دارند و از یک ملت انقلابی انتظار می‌رود که محصولی بدون نقص و دارای استحکام تولید کنند.

وزیر صمت برای شرکت در همایش 135 سالگی تاسیس اتاق بازرگانی کاشان به این شهرستان سفر کرده بود.

افزون بر یک هزار و 200 واحد تولیدی در منطقه کاشان مستقر می باشد که بیشتر آنها در زمینه تولید فرش ماشینی فعالیت دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.