جانبازان آران و بیدگل با شکست نایب‌قهرمان استان اصفهان شدند

تیم فوتسال جانبازان و معلولین آران و بیدگل نایب‌قهرمان استانکاشان فردا ـ تیم فوتسال جانبازان آران و بیدگل، نایب‌قهرمان مسابقات فوتسال جانبازان و معلولین استان شدند.

به گزارش نسل فردا، مسابقات فوتسال جانبازان و معلولین قهرمانی استان اصفهان به‌میزبانی «نجف‌آباد» جمعه ۹ تا یک‌شنبه ۱۱ آذرماه در اردوگاه شیخ بهایی این شهرستان با حضور ۸ تیم در  ۲ گروه برگزار شد.

تیم جانبازان آران و بیدگل در گروه یک با تیم‌های منطقه ۲ اصفهان ،شاهین‌شهر و درچه هم‌گروه شد و بعد از انجام رقابت‌های گروهی، موفق به صعود به نیمه‌نهایی مسابقات شد و با شکست تیم کاشان در ضربات پنالتی به دیدار پایانی راه‌یافت و در نهایت با شکست ۲ بر یک از تیم منطقه ۲ اصفهان نایب‌قهرمان رقابت‌ها شد. کاشان عنوان سومی را به‌دست آورد.

سرمربی تیم فوتسال جانبازان آران و بیدگل در مورد تیم‌ش گفت: ما تیم یک‌دست و هم‌دلی داشتیم و با تلاش بازی‌کنان توانستیم به مرحله پایانی لیگ استان صعود کنیم.

منوچهر برزگر که به عنوان مربی‌ ـ بازی‌کن تیم فعالیت می‌کند تصریح کرد: تیم ما که از بازی‌کنان، با تجربه در مسابقات لیگ شهرستان تشکیل شده، و توانایی کسب عنوان قهرمانی را هم داشتند که جا دارد از آقای حسین معینی و دوستان هیات فوتبال و همه علاقه‌مندان هم برای زحماتشان در کنار تیم تشکر و قدردانی کنم.

وی در مورد سطح مسابقات گفت: طبق سنوات گذشته سطح مسابقات فوتسال جانبازان در استان اصفهان بالاست و تیم ها با تمام توان شرکت می کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.