هنرمندان در فرهنگ‌سرای فیض با خواندن لالایی هیچ، حال روزگار را پرسیدند

کاشان فردا ـ در پنجمین روز از چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان ۴ نمایش در بخش صحنه‌ای با موضوع اجتماعی و خیابانی، با استقبال مخاطبان اجرا شد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، این جشنواره از ۹ آذرماه به دبیری محمد شفافی در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی و بخش نمایش‌نامه‌خوانی در فرهنگ‌سرای مهر و در سطح شهر کاشان در حال برگزاری است.

در پنجمین روز این جشنواره نمایش «هیچ» به نویسندگی و کارگردانی «ایوب رحیمی» از میناب با ۲ اجرا ۱۷:۴۵ و ۱۹:۳0در تماشاخانه ماه فرهنگ‌سرای مهر به کار خود پایان داد.

نمایش «لالایی» به نویسندگی و کارگردانی «پژمان شاهوردی» از «بروجرد» ساعت ۱۷:۴۵ و ۱۹:۳۰ در سالن مهرگان فرهنگ‌سرای مهر اجرا شد.

نمایش «حالمو بپرس» به نویسندگی و کارگردانی «محمدرضا شجاعی» از شهرستان «نور» و «روزگار ما» به نویسندگی و کارگردانی «هیوا اسدبیگی» از سقز، عنوان دو نمایش خیابانی بود که در سطح شهر کاشان و فرهنگ‌سرای مهر به اجرا درآمد.

ساعت ۱۸:۴۵ با هنرمندی هنرمندان کاشان،نمایش‌نامه «معرکه در معرکه» نوشته «داود میرباقری» به کارگردانی زهره استادی در تالار مهربان فرهنگ‌سرای مهر خوانش شد

همچنین در روز پنجم جشنواره ملی تئاتر مهر، جشن «تئاتر و مردم» با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در قالب مفاهیم شهروندی در فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی میزبان اهالی منطقه ۳ مدیریت شهری بود که با استقبال پرشور شهروندان رویرو شد.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر تا ۱۵ آذر ماه در کاشان اجرا می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.