۲۳۱ پلاک به‌ارزش ۳۵ میلیارد تومان در نخستین سال مدیریت جدید شهری آزاد شد

کاشان فردا ـ مدیر املاک و مستغلات شهرداری کاشان از آزادسازی ۲۳۱ پلاک، به‌ ارزش ۳۵ میلیارد تومان در نخستین سال مدیریت جدید شهری خبر داد.

حامد دادایی گفت: بیشترین میزان آزادسازی‌ها به ترتیب در مناطق دو با ۶۱، منطقه پنج با ۵۷، منطقه چهار با ۴۹، منطقه سه با ۴۱ و منطقه یک با ۲۳پلاک بوده است.

دادایی خاطرنشان کرد: آزادسازی در منطقه یک و بافت فرسوده با توجه به وجود تراکم، هزینه‌های آزادسازی و مشکلات مالکان شخصی از منطقه دو و پنج کمتر بوده این در حالی است که میزان هزینه‌ صرف شده برای آزادسازی در منطقه چهار و پنج از دیگر مناطق بیشتر بوده است.

مدیر املاک و مستغلات شهرداری کاشان یادآور شد: آزادسازی معابر پررفت و آمد و پر ترافیک از جمله ابتدای کوچه شفاهی(بلوار نماز)، کوچه متصل‌کننده میدان ۱۲فروردین به کتابچی، راست‌گرد اتصال کمربندی به خیابان طالقانی و خروجی این خیابان به کمربندی، کوی گذر فین کوچک ورودی محله مصلی به مسکن مهر، شبکه پشت کارخانه ریسندگی و بافندگی از خیابان۲۲ بهمن به شریعتی، کوچه بلندیان واقع در خیابان ۲۲بهمن به طرف فلسطین، خیابان سلمان از مسجد تا چهارراه سلمان و… بخشی از آزادسازی‌های شاخص واحد املاک در این مدت بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.