چهارمین نشست ستاد سامان‌دهی امور جوانان کاشان برگزار شد

چهارمین نشست ساماندهی امور جوانان کاشانکاشان فردا ـ پیش از ظهر یگ‌شنبه ۲۵ آذرماه چهارمین نشست ستاد سامانه امور جوانان شهرستان کاشان به ریاست علی‌اکبر مرتضوی قهرودی فرماندار کاشان و دبیری رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کاشان در این نشست که روئسای ادارات کاشان و دبیران سمن‌های حوزه جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان حضور داشتند، موضوع بسترسازی و ارتقای مشارکت‌های اجتماعی جوانان و رفع موانع و چال‌شهای پیش روی آنان مورد بررسی قرار گرفت.

محمد‌جواد سلامیان‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان توضیحاتی درخصوص سابقه سازمان‌های مردم‌نهاد و هدف‌گذاری آن توسط «حسینی» مسئول حوزه جوانان این اداره ارائه گردید.

در ادامه دبیران برخی از سمن‌های حوزه جوانان حاضر در جلسه در خصوص چالش‌ها و دغدغه‌های اهداف و عملکرد سازمان خود به ایراد سخن پرداختند.

در پایان فرماندار کاشان با ابراز حمایت همه‌جانبه از برگزاری نشست‌های ستاد سامان‌دهی امور جوانان و جلساتی که مسائل و مشکلات جوانان را هدف‌گذاری کرده است و همچنین سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان در چارچوب قانون اعلام کرد.

وی اعلام کرد: تشکیل کمیته تخصصی آموزش در حوزه جوانان در دستور کار فرمانداری قرار دارد.

تا پایان برنامه ششم توسعه به ازای هر ۵ هزار نفر جمعیت جوان، می‌بایست یک سمن به ثبت رسیده باشد که اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان با ۹۵ هزار جمعیت جوان ۱۸ تا ۲۹ سال خود می‌بایست به ثبت حداقل ۱۸ سمن اقدام نماید که تاکنون ۷ مورد آن قطعی و بقیه در حال بررسی و اقدام لازم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.