جهان‌آرایی شاعر حاضر در همه کنش‌های اجتماعی و فرهنگی است

آیین نکوداشت جواد جهان‌آرایی همراه با رونمایی از کتاب چشم به راهکاشان فردا ـ جهان‌آرایی با حفظ ارادت به بزرگان نظام، منتقد کاستی‌ها و گزارش‌گر رنج‌ها و درد‌ها نیز بوده است.

مدیر کانون نشر فرهنگ اسلامی کاشان در آیین تجلیل از چهل سال کوشش و تلاش ادبی جواد جهان‌آرایی که به کوشش این کانون برگزار شد گفت: استاد جهان‌آرایی در محضر مقام معظم رهبری شعر خوانده است و با حفظ ارادت به بزرگان نظام، ایشان منتقد کاستی‌ها و گزارش‌گر رنج‌ها و درد‌ها نیز بوده است.

به گزارش کاشان آنلاین، عبدالرضا مدرس‌زاده عصر دوشنبه ۱۷ دی‌ماه ۹۷ در جمع اهالی فرهنگ و ادب کاشان در فرهنگ‌سرای مهر افزود: جهان‌آرایی شاعر حاضر در همه کنش‌های اجتماعی و فرهنگی است و از کنار هیچ معضل و رنجی به‌سادگی و سکوت نگذشته است.

همچنین در این آیین که با رونمایی از کتاب شعر چشم به راه  از جهان‌آرایی و اهدا لوح و هدایایی به وی همراه بود، چند تن از استادان و اهالی شعر کاشان به تحلیل شعر جهان‌آرایی پرداختند و برخی دیگر از شاعران سروده‌های خود را به وی تقدیم کردند.

اهدای لوح‌های سپاس و هدایایی دیگر، توزیع ویژه‌نامه دوشنبه نشریه داخلی کانون نشر فرهنگ اسلامی کاشان، ـ این شماره به استاد جهان‌آرایی و یادکردی از کارکردهای ادبی و شعری چهل ساله وی اختصاص داشت ــ  از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.