ویژگی‌های کاشان در توسعه منطقه استفاده شود

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در فرودگاه کاشانکاشان فردا ـ معاون اول رئیس جمهور گفت: در توسعه منطقه باید از ویژگی‌ها و امتیازاتی شهرستان استفاده شود.

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری یک‌شنبه ۲۳ دی‌ماه در فرودگاه کاشان در جمع خبرنگاران در مورد هدف سفر خود به این شهرستان افزود: کاشان یکی از مناطق تاریخی کشور است که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است و مردم مومن و انقلابی آن همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بوده و در این راه فداکاری کردند.

وی بیان کرد: شهرستان کاشان در زمینه‌های گوناگون صنعتی نیز ظرفیت‌های خوبی دارد و یکی از مهم‌ترین مرکزهای صنعتی کشور به‌شمار می‌رود.

معاون اول رئیس جمهوری اضافه کرد: فرصتی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پیش آمد تا طرح‌های مهمی در بخش‌های آب، برق و فاضلاب در این شهرستان به بهره‌برداری برسد که حجم سرمایه‌گذاری آن‌ها افزون بر ۲ هزار میلیارد تومان است.

وی اضافه‌کرد: جلسه‌ای با مسئولان استان اصفهان به منظور بررسی مسائل و مشکلات آن خواهیم داشت و امیدواریم این سفر بتواند کمکی به سرعت‌بخشی در روند توسعه مردم این منطقه باشد.

معاون اول رییس جمهوری با همراهی وزیر نیرو برای سفری یک‌روزه به کاشان سفر کرده‌بود.

بهره‌برداری و بازدید از طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی، طرح توسعه شرکت هامون نایزه و مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کاشان از جمله برنامه‌های سفر جهانگیری و هیئت همراه به شهرستان کاشان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.