رتبه‌های برتر کشوری و استانی به کاشان رسید

کاشان فردا ـ همایش تقدیر از پژوهش‌گران برتر کشوری و استانی با عنوان «همایش پژوهش آینه بالندگی فکر» در کاشان برگزار شد.

در این همایش از فرناز جلال‌زاده رتبه نخست جشنواره خوارزمی، محمد بهرام رتبه نخست پژوهش‌گر برتر در حوزه شهری، و حسین سربلوکی، ماشالله مشکینی و سیدعلی خوارزمی رتبه‌های برتر اقدام پژوهی سال تحصیلی ۹۶ ـ ۹۷ کشور تقدیر شد.

محمدرضا رایگان معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش کاشان، در این همایش، با بیان این‌که درخشش دبیران و دانش‌آموزان کاشانی در حوزه پژوهش در آموزش و پرورش کشور بسیار چشمگیر است، این موفقیت‌ها را آینه‌ تمام‌نمایی از پویایی و علم‌مداری دبیران و دانش‌آموزان کاشانی دانست.

رایگان اعلام کرد: همایش تقدیر از پژوهش‌گران، هرساله با شعار پژوهشی خاص استان و شهرستان برگزار می‌شود و امسال شعار شهرستان «پژوهش آینه بالندگی فکر» است.

وی افزود:‌ بیش از ۱۰ رتبه برتر استانی در بخش‌های پژوهش معلم‌محور، درس‌پژوهی و اقدام‌پژوهی استانی، و بیش از ۴۰ رتبه برتر منطقه از دیگر تقدیرشدگان هستند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش کاشان، نمایش بیش از ۱۲۰ عنوان کتاب از دبیران و معلمان نویسنده در نمایشگاهی در کنار این همایش و تقدیر از آنان را از نقاط قوت این همایش دانست و اضافه کرد: دانش‌آموزان عضو پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و مخترع با دست‌سازه‌های پژوهشی خود همراه این همایش بودند.پژوهش‌گران برتر استانی و کشوری آموزش و پرورش کاشان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.