بازرسی از ادارات کاشان، اجرای صحیح میز خدمت

مجید تادعلی مسئول بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری کاشانکاشان فردا ـ مسئول بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری کاشان، گفت: اداره‌های شهرستان کاشان برای اجرای صحیح طرح میز خدمت مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

مجید نادعلی اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبات، بخش‌نامه‌های ابلاغی از سوی ریاست‌جمهوری و سازمان مدیریت و برنامه‌ در خصوص تشکیل میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی و ادارات، تاکنون بازرسی‌های متعددی از دستگاه‌های شهرستان کاشان انجام شده و همچنان ادامه دارد.

نادعلی افزود: حسب دستور و تاکید فرماندار شهرستان، تمامی مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی مکلف به راه‌اندازی میز خدمت در اداره خود هستند، و در این بازرسی‌ها نحوه اجرا و خدمات به مردم مورد ارزیابی عملکرد قرار می‌گیرد.

مسئول بازرسی فرمانداری کاشان، خاطر‌نشان کرد: از جمله وظایف میز خدمت ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مرتبط، دریافت مدارک و درخواست‌های مراجعین، انجام امور و درخواست‌های متقاضیان، اعلام تاریخ مراجعات بعدی و یا زمان ارایه خدمات نهایی به مراجعین، دریافت نتایج اقدامات انجام‌شده از واحدهای ذی‌ربط و اعلام به آن‌ها و همچنین هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط در موارد ضروری است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.