شهروند افتخاری کاشان، عضو هیئت‌مدیره فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری شد

انتخاب آرش نورآقایی به عضویت هیئت مدیره فدارسیون جهانی راهنمایان گردشگریکاشان فردا – «آرش نورآقایی» شهروند افتخاری کاشان، برای دومین‌بار عضو هیئت مدیره فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری شد.

به گزارش عامرنیوز در نشست انتخابات هیئت مدیره جدید فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری آرش نورآقایی، شهروند افتخاری کاشان، موفق شد به عنوان دومین نماینده ایران در فدراسیون انتخاب شود.

در هجدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری که به ۴ بهمن‌ماه به میزبانی گرجستان برگزار شد، آرش نورآقایی توانست با گرفتن ۲۶ رای از ۳۹ رای به‌عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری انتخاب شود تا راهنمایان گردشگری ایران برای دومین بار پیاپی صاحب یک کرسی از عالی‌ترین نهاد راهنمایان گردشگری جهان شوند.

همچنین در رقابتی برای کسب میزبانی نوزدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری، کشور صربستان با کسب ۲۴ رای به عنوان میزبان این کنوانسیون جهانی در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

کاشان بهمن‌ماه ۹۵ میزبان هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری بود و در تیرماه همان سال به پاس زحمات آرش نورآقایی در معرفی کاشان در داخل و خارج از کشور، لوح شهروند افتخاری این شهر به وی اهدا شده‌بود.

راهنمایان گردشگری از سرتاسر دنیا برای تجدید دیدار، مراودات کاری، مباحث صنفی، انتخاب هیئت مدیره جدید و بازدید از یک مقصد دیگر در قالب کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری طی چند روز دورهم جمع می­‌شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.